برگزاری رویداد استارتاپی ایرانسل در شیراز

برگزاری رویداد استارتاپی ایرانسل در شیراز

ایرانسل با برگزاری رویدادی با عنوان «Irancell Meetup»، با استارتاپ‌های شیراز دیدار و ظرفیت‌های همکاری موجود را بررسی می‌کند.

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این رویداد، عصر سه‌شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱، با هدف برقراری ارتباط نزدیک‌تر و گفت‌وگوی مستقیم با کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان، با همکاری مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز، از ساعت ۱۶ تا ۱۹، در تالار کتابخانه خوارزمی دانشگاه شیراز، در حال برگزاری است.

رویداد استارتاپی ایرانسل در شیراز

در این رویداد، ظرفیت‌های همکاری موجود بررسی می‌شود و استارتاپ‌ها، ضمن معرفی و توضیح حوزه فعالیت خود، نیازهای خود برای همکاری با ایرانسل را مطرح می‌کنند و نظرات مدیران ایرانسل برای توسعه محصولات و خدمات این شرکت‌ها، با آنها به اشتراک گذاشته می‌شود.

این نشست، دومین دور از رویدادهای «Irancell Meetup» است. نخستین نشست در این رابطه، روز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، در تهران و با حضور حدود ۳۰ نفر از زیست‌بوم استارتاپی، برگزار شده بود و نشست‌های بعدی در این رابطه نیز، در شهرهای مختلف ایران برگزار خواهد شد.

ایرانسل، پیش از این نیز با راه‌اندازی مرکز نوآوری و اقدامات مختلفی از جمله برگزاری رویدادهای متعدد «نوآوردگاه»، «ایرانسل پیچ» و… تلاش کرده است تا با حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان ایرانی، به کارآفرینی و اشتغال‌زایی در چارچوب رشد اقتصاد دیجیتال، کمک کند.

ایرانسل باز هم روابط عمومی سرآمد دیجیتال ایران شد

پایداری شبکه ایرانسل در حوالی سرجنگل با وجود وقوع زلزله

اتصال ۶۰ هزار روستایی به اینترنت پرسرعت ایرانسل با دستور وزیر ارتباطات

اخبار ایرانسل را از این لینک می‌توانید بخوانید

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 268580 ساعت خبر : 6:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=268580
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات