کدام شهرها در شمال برای اجاره اقامتگاه کوتاه مدت مناسب هستند؟

کدام شهرها در شمال برای اجاره اقامتگاه کوتاه مدت مناسب هستند؟

خیلی وقت است که شهرهای شمال ایران مقصد اصلی برای تعطیلات آخر هفته یا رسمی شده است. به‌خصوص که با گران شدن خرج سفر به ترکیه و کشورهای همسایه دوباره تعطیلات و شمال به هم گره خورده‌اند. اگر از مسافران همیشگی شمال هستید و دنبال مقصد جدیدی برای اقامت کوتاه مدت در تعطیلات هستید با مطلب امروز پینورست همراه باشید.

برای اقامت کوتاه مدت چطور اقامتگاهی بهتر است؟

جاده چالوس و شهر آن، رامسر، متل قو و رشت از اصلی‌ترین شهرهای توریستی هستند. خیلی از مردم ممکن است دنبال شهر دیگری هم برای تعطیلات باشند. اگر قصد اقامت کوتاه مدت در شمال را دارید و جزو این دسته هستید ما در سایت پینورست در تمام شهرهای شمال اقامتگاه مثل ویلا استخردار، سوئیت، آپارتمان مبله را برای شما فراهم کردیم.

۱. ماسال شهری مناسب برای اقامت در آخر هفته

معرفی مقصد جدید برای اقامت کوتاه مدت کار سختی است. تقریبا هیچ شهری در شمال وجود ندارد که طرفدارن زیاد و مخصوصی نداشته باشد. امروز یکی از پیشنهادهای ما به شما سفر به ماسال است. ماسال در یکی از دیدنی‌ترین نقاط استان گیلان و در نزدیکی کوه‌های همیشه سبز تالش قرار گرفته است.

۲. رشت محبوب‌ترین مقصد برای سفری کوتاه

در بعضی شهرها فرهنگ مسافران کوتاه مدت بیشتر جا افتاده است. یکی از مشهورترین شهرها در این بین شهر رشت است. رشت که در سال‌های اخیر محلی امن و آرام برای بسیاری از مردم حتی برای مهاجرت هم به‌حساب می‌آید. در نهایت اگر دنبال سفر آرام و راحت هستید ما رشت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

۳. اقامت کوتاه مدت در لاهیجان

در همان نزدیکی رشت شهر لاهیجان قرار دارد که از نظر زیبایی از بهترین شهرهای شمالی ایران محسوب می‌شود. لاهیجان به‌خاطر خاک حاصل‌خیز پر از زمین‌های کشاورزی بزرگ و سر‌سبز است.

می‌دانید که بهترین چای ایران را هم در لاهیجان پیدا می‌کنید.

کدام شهرها در شمال برای اجاره اقامتگاه کوتاه مدت مناسب هستند؟
کدام شهرها در شمال برای اجاره اقامتگاه کوتاه مدت مناسب هستند؟

۴. انزلی برای سفر کوتاه مدت

دوباره در همان حوالی شهرهای لاهیجان و رشت بندر انزلی قرار دارد. این شهر توریستی،تفریحی و منطقه آزاد محسوب می‌شود. از تیم مشهور و محبوب ملوان بندر انزلی تا قایق‌سواری هیجان انگیز و هوای مطبوع این بندر را به مقصد محبوبی تبدیل کرده. شهر انزلی یکی از بهترین شهرهای شمال برای اقامت کوتاه مدت است.

۵. متل قو مقصد محبوب سال‌های اخیر برای سفر کوتاه مدت

از شهرهای توریست و مسافرپذیر برای اجاره کوتاه مدت از متل قو مازندران هم باید نام ببریم. در این شهر تمامی امکانات و نیازها برای چند روز آخر هفته برای شما فراهم است. رستوران‌های با کیفیتی در متل قو وجود دارد تا در مدت اقامت بابت غذا هم نگرانی نداشته باشید.

۶. رامسر قدیمی‌ترین شهر برای خوش‌گذرانی در تعطیلات

شاید قبلا شنیده‌ باشید که خیلی از مردم شهر رامسر را اولین شهر مشهور در جذب توریست و گردشگر می‌دانند. آنها می‌گویند از ابتدا سنگ بنای این شهر به‌عنوان شهری برای استراحت و خوشگذرانی گردشگران ایرانی و خارجی بوده است. شاید به همین دلیل است که رامسر به عروس شهرهای شمال مشهور شده است.

البته بی‌دلیل نیست که رامسر را به‌عنوان عروس شهرهای شمال می‌شناسند. رامسر برای چندین سال است که فقط خاطرات خوب و خوش برای مسافران خسته از شهر به‌جای می‌گذارد. رامسر هر نقطه‌اش درخت و جنگل و طبیعت سر‌سبز است. اگر در استان مازندران دنبال مقصد خوبی برای اقامت کوتاه هستید رامسر از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.

۷. چالوس، جاده و شهر خواستنی‌اش

مسافران شمال می‌دانند که چالوس فقط آن جاده پیچ در پیچ زیبا نیست و شهر چالوس هم محل خوب و همه چیز تمام برای اقامت و سفر است. یکی از بهترین شهرک‌های تفریحی توریستی ایران در همین شهر قرار دارد. مجتمع تفریحی نمک‌آبرود که در سال‌های اخیر طرفداران زیاد و پر‌ و پا قرص پیدا کرده است.

تعریف ساحل‌های چالوس را که شنیده‌اید؟ اگر یک آخر هفته دل شما هوس دریا و شنا کرده بود شهر چالوس یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. برای پیدا کردن اقامتگاه در چالوس به مشکل نخواهید خورد. شهر چالوس همیشه پذیرای مسافران است. از طرفی در پینورست ما در شهر چالوس برای شما اقامتگاه های کاملا بهداشتی و تأییدشده فراهم کرده است.

۸. نوشهر مقصدی نزدیک و مطمئن

اولویت اصلی بسیاری از مردم هنگام سفر به شمال نزدیکی و دور نبودن مقصد از محل زندگی خود است. نوشهر مازندران از این نظر جزو بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. نوشهر از نزدیک‌ترین شهرهای شمال به تهران است. از طرفی تقریبا شبیه رامسر دیگر سال‌ها می‌شود که پذیرای مسافران و گردشگران موقتی است.

دلیل دیگری هم برای این همه طرفدار برای نوشهر وجود دارد.این شهر کمتر زمانی هوای آلوده‌ای داشته است. به همین دلیل اگر به هوای تازه در تعطیلات کوتاه مدت نیاز دارید سفر به نوشهر بدون آلودگی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

هنگام سفر آخر هفته چه نکته‌هایی مهم هستند

کدام شهرها در شمال برای اجاره اقامتگاه کوتاه مدت مناسب هستند؟
کدام شهرها در شمال برای اجاره اقامتگاه کوتاه مدت مناسب هستند؟

برای سفرهای آخر هفته که زمان کم است و می‌خواهید به‌طور فشرده فقط خوش بگذرانیم تا کمی از خستگی و بار کارهای هفته سبک شود چند نکته را در انتخاب مقصد سفر در نظر بگیرید. جز مسأله نزدیک بودن و نیاز نداشتن به رانندگی طولانی، اصطلاحاْ شهرهایی با فرهنگ مسافرپذیری خصوصا کوتاه مدت را انتخاب کنید.

هنگام انتخاب اقامتگاه مورد نظر خود همیشه بهتر است قوانین آن اقامتگاه را قبلا رزرو مطالعه کنید. اگر در آپارتمان قصد ماندن دارید رعایت حال و فرهنگ همسایه‌ها خیلی وقت‌ها سفر را برای خود ما هم راحت‌تر می‌کند. خلاصه در سفر با در نظر گرفتن چند نکته ساده، لازم نیست هیچ نگرانی و دغدغه‌ای داشته باشید.

اقامتگاه پینورست برای تعطیلات کوتاه

ما هم در پینورست به رفع هر نگرانی در خصوص اجاره اقامتگاه به شما کمک می‌کنیم. پینورست با پشتیبانی همه روزه و واحدهایی که قبل از ثبت در سایت بازرسی و تأییدشده هستند تمام تلاش خود را می‌کند تا در سفر بیشتر به شما خوش بگذرد. برای اجاره اقامتگاه در شمال از سایت پینورست می‌توانید استفاده کنید. برای شما در هر سفر بهترین آرزوها را داریم.

آگهی در گلونی

کد خبر : 272576 ساعت خبر : 8:06 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=272576
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات