محیط‌ بان برومند نجفی به قتل رسید

محیط‌ بان برومند نجفی به قتل رسید

به گزارش گلونی محیط‌بان برومند نجفی در جریان برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اعاده دادرسی پرونده‌، توسط پدر فرد مقتول و در مقابل مجتمع قضایی کرمانشاه، به قتل رسید.

شهرام کرمی، دادستان کرمانشاه: پیش از ظهر امروز به محض خروج محیط‌بان «برومند نجفی» از مجتمع دادسرای اطفال کرمانشاه یکی از نزدیکان مقتول با تبر به سمت سرباز زندان که قاتل را همراهی می‌کرد حمله‌ور شده و او را از ناحیه دست مجروح می‌کند.

در این هنگام پدر مقتول که از قبل در بیرون از محوطه دادگاه کمین کرده بود، بیرون آمده و هشت گلوله از اسلحه کلاشینکف به سمت نجفی شلیک می کند که سه گلوله آن به وی اصابت کرده و باعث مرگ او می‌شود.

پدر مقتول و کسی که او را در این ماجرای خونین همراهی می‌کرد، متواری شده‌اند که دستورات لازم به ضابطین قضایی جهت دستگیری متهمین صادر شد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست:

پس از جلسه دادگاه امروز محیط‌بان برومند نجفی به همراه یک سرباز در حال خارج شدن از ساختمان دادگاه بود، که با تجمع اقوام مقتول روبه‌رو می شود.

با تیراندازی پدر مقتول به برومند نجفی و سرباز همراه او، محیط‌بان نجفی فوت و سرباز همراه او راهی بیمارستان شد.

پدر مقتول پس از تیراندازی به محیط‌بان و سرباز همراه او از محل متواری شده است.

محیط‌ بان برومند نجفی به قتل رسید

یکی از وکلای محیط‌بان برومند نجفی در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط‌ زیست درباره برخی شبهات صدور رأی قصاص نفس برای محیط‌بان برومند نجفی در دادگاه بدوی، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گلونی به نقل از سازمان حفاظت از محیط زیست میرجعفری، وکیل محیط‌بان برومند نجفی درباره روند پرونده و رویدادهای منجر به صدور قصاص نفس برای این محیط‌بان کرمانشاهی گفت: «حادثه در شامگاه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ حوالی ساعت ۲۱:۳۰ در منطقه‌ حفاظت‌شده بیستون کرمانشاه رخ‌ داده است، بدین ترتیب که با وصول خبری به مسئول منطقه مبنی بر حضور تعدادی شکارچی غیر مجاز در منطقه، ایشان به همراه سه محیط‌بان و مدیر حراست اداره کل، جهت بررسی شرایط به منطقه مراجعه می‌نمایند که با یک دستگاه خودروی پراید حامل ۶ مظنون به شکار غیر مجاز در حال خروج از منطقه مواجه می‌شوند و بعد از عدم تمکین راننده خودرو به‌ فرمان ایست مأموران و تلاش برای زیر گرفتن یکی از آن‌ها، درگیری رخ‌ داده و تیر اسلحه برومند نجفی سهواً به‌ جای برخورد با لاستیک، به یکی از سرنشینان برخورد می‌نماید که در اثر خونریزی زیاد، منجر به فوت وی می‌شود».

از برومند نجفی بیشتر بخوانید.

عکس خبر تزئینی است.

پایان پیام

کد خبر : 272771 ساعت خبر : 2:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=272771
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات