از آبان ۹۸ تا آبان ۱۴۰۱ آنچه گذشت

از آبان ۹۸ تا آبان ۱۴۰۱ آنچه گذشت

به گزارش گلونی آبان نودوهشت پویشی برگزار کردیم برای جمع‌آوری کتاب برای مناطق سیل‌زده لرستان. تا پویش شروع شد حوادث تلخ آن سال و قطعی کامل اینترنت رخ داد. مکان جمع‌آوری کتاب در «خانه کتاب» در خیابان انقلاب بود و عملا پویش به بن‌بست خورد اما با همه این مشکلات کتاب‌های خوبی جمع‌آوری شد و بسیاری از نشرهای معتبر و مردم به یاری آمدند.

آبان تمام شد و دی ماه رسید و حوادث و تلخی‌ها ادامه پیدا کرد و تا چشم به هم زدیم کرونا هم آمد.

کتاب‌ها تا تیرماه نود و نه در انبار تهران بود و از آن موقع تا همین هفته پیش در خرم‌آباد انبار شده بود.

از آبان ۹۸ تا آبان ۱۴۰۱

امسال و در این روزهای سخت و تلخ این بار مسئولیت را بر زمین گذاشتیم. ایرانسل هزار جلد کتاب به پویش اهدا کرد و مجموع کتاب‌ها به سه هزار جلد رسید.

مکان‌هایی که در این پویش، به آنها کتاب اهدا شد: دبیرستان دخترانه روستای شیخ حیدر، دبیرستان پسرانه روستای سرسراب، دبستان ۱۷ شهریور روستای شوراب، دبستان امت روستای تجره، کتابخانه عمومی شهید نواب صفوی نورآباد، کتابخانه مساجد روستای گراب و تجره، دبیرستان مکتب‌الزهرا معمولان، دبستان شهدا یک و دو معمولان، دبستان شهیده سمیه معمولان، دبستان شهید مدرس معمولان، دبستان شهید مفتح معمولان، دبیرستان پسرانه دوره اول شهید مطهری معمولان و دبیرستان دخترانه ایرانسل  معمولان بودند.

این پویش بدون همراهی ایرانسل به انجام نمی‌رسید. از امین سرتیپی و خانم پدیده محمدی ممنونم که به ما اعتماد کردند.

گزارش کامل این پویش را اینجا بخوانید

همچنین از خانم اسما سلمانی سپاسگزارم که زحمت هماهنگی با کتاب‌‌خانه ملی را کشید و یک روز کامل برای انتخاب کتاب‌ها وقت گذاشت.

از محسن فراهانی و میثم کریمی ممنونم که مسئول پویش در تهران بودند. از احسان صابر و نوید ولی‌زاده ممنونم که در خرم‌آباد به مجموعه گلونی یاری کردند.

از دوستانم در خانه کتاب ممنونم به‌ویژه از مرتضی بریری و نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل وقت خانه کتاب. از خانواده پورخداداد ممنونم که یاری‌رسان این پویش در خرم‌آباد شدند؛ از حسن، احمد، حسین، مصطفی، مهدی و محمد.

از عطا مقدم ممنونم که مسئول پخش کتاب‌ها به راه‌های دور استان بود. از خانم مریم فرجی ممنونم که هماهنگی‌ معمولان را انجام داد.

از آقای عزیزی ممنونم که هماهنگی‌ نورآباد را انجام داد. از زهرا احمدی و مریم سگوند دانش‌‌آموزان معمولانی ممنونم که در تفکیک کتاب‌ها یاری کردند.

از بچه‌های سایت گلونی هم ممنونم که یاریگر محتوایی این پویش بودند.

در پایان از مادرم و حمایت‌های بی‌دریغش و همسرم انوشه میرمجلسی ممنونم که اگر نبودند چنین پویشی شکل نمی‌گرفت.

و خلاصه هدف ما در این پویش ترویج آگاهی بود.

درباره سیل لرستان بیشتر بخوانید

پایان پیام

نویسنده: رضا ساکی

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 275100 ساعت خبر : 12:30 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=275100
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات