ایرانیان و کمپرهای آماده؛ سبک زندگی نو

ایرانیان و کمپرهای آماده؛ سبک زندگی نو

به گزارش گلونی پنجمین همایش کشوری کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ در برج میلاد برگزار شد.

طی روزهای دوم و سوم اردیبهشت، بسیاری از کمپرها و کاروان‌ها از سراسر نقاط ایران خود را به برج میلاد تهران رساندند تا در این همایش شرکت کنند.

نکته قابل توجه در این دوره از همایش حضور ماشین‌های سدان بود که مردم آنها را برای سفر تجهیز کرده بودند و حتی مکان مناسب برای خواب و حمام رفتن نیز در برخی از این ماشین‌ها وجود داشت.

به دلایل مختلف از جمله اقتصادی مردم هتل‌ها و مسافرخانه‌ها را به اقامت در کنار ماشین خود ترحیج می‌دهند.

این کار هم لذت خاصی دارد و هم از نظر اقتصادی به نفع خانواده‌هاست.

هرچند قیمت تجهیزات در سال‌های اخیر بسیار گران شده است اما مردم با ایده‌های مختلف از پراید تا مینی‌بوس را تبدیل به وسیله‌ای برای سفر و استراحت کرده‌اند. برخی از این ایده‌ها واقعا جذاب و اقتصادی و کم‌نظیر است.

 مسافرت در هر زمانی از سال، شرایط خاص خودش را دارد و برای سفر به نقاط مختلف، باید با توجه به شرایط آب و هوایی و موقعیت‌هایی که ممکن است پیش بیاید، برنامه‌ریزی کرد.

اما بسیاری از مردم دنیا هستند که در هر زمان، سفر با خودرو شخصی را بر سفر با سایر وسایل نقلیه ترجیح می‌دهند و چند سالی است که سفر با اتومبیل‌هایی مثل ون‌های شخصی زیاد شده است.

چون در سال‌های اخیر و در هر سال میلیون‌ها نفر از جمعیت کره زمین به جای خرید بلیت هواپیما و رزور هتل‌های گران قیمت ترجیح می‌دهند با خودرو خود از مناطق مختلف بازدید کنند.

این خودروها که معمولا با نام کمپر شناخته می‌شوند، با داشتن امکانات یک اتاق، مثل حمام، سرویس بهداشتی، تخت خواب، میز و… شما را در طول سفر از هتل گرفتن بی‌نیاز می‌کند.

ایرانیان و کمپرهای آماده؛ سبک زندگی نو

گزارش تصویری گلونی را از این همایش ببینید:

پایان پیام

کد خبر : 276670 ساعت خبر : 8:21 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=276670
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات