سوسمار حمید جبلی روی صحنه می‌رود

به گزارش گلونی نمایشنامه «سوسمار» جدیدترین نوشته حمید جبلی، بازیگر و صداپیشه خاطره‌ساز و مطرح ایرانی به کارگردانی رحمت امینی به‌زودی روی صحنه اجرا خواهد شد.

آخرین حضور حمید جبلی در عرصه هنرهای نمایشی در سال ۱۳۷۸ به‌عنوان نویسنده و بازیگر نمایش «دوستان با محبت» بود که با کارگردانی زنده‌یاد رضا ژیان در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت.

حمید جبلی بعد از گذشت دو دهه دوری از تئاتر به‌عنوان نویسنده و مشاور هنری «سوسمار» همراه رحمت امینی خواهد بود. این همراهی‌ و حضور جبلی در تئاتر باعث دلگرمی اهالی تئاتر است.

«سوسمار» جدیدترین اثر حمید جبلی هنوز به چاپ نرسیده است و فضایی متفاوت از آنچه مخاطبان از خصوصیات و قلم جبلی می‌شناسند، دارد.

به نقل از تربیون هنر، در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «دقایقی مانده به تحویل سال جدید، زن و مردی که در حال آماده سازی سفره هفت سین و آغاز سال تازه هستند، تخم مرغی برای رنگ کردن تهیه می‌کنند؛ ساعاتی بعد، تخم مرغ ترک می‌خورد و …»

نمایش «سوسمار» از روز دوشنبه ۶ شهریورماه ساعت ۲۰:۱۵ و با مدت زمان ۶۰ دقیقه اجرای خود را در تالار چهارسوی مجموعه تئاترشهر آغاز خواهد کرد و بهار مشیری، ابوذر ‌ساعدی، فرزاد ‌برهمن، عرفان معصومی و نوید ‌جهانزاده بازیگرانی هستند که در این اثر نمایشی به ایفای نقش می‌پردارند.

تئاتر شهر تهران در خیابان انقلاب، چهارراه ولیعصر، ضلع غربی پارک دانشجو واقع شده است، ایستگاه مترو تئاتر شهر نزدیک ترین ایستگاه مترو به این مکان فرهنگی است.

حمیدرضا نعیمی: خواهش می‌کنم به داد حریم مجموعه تئاتر شهر برسید

پایان پیام

کد خبر : 278889 ساعت خبر : 11:01 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=278889
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات