کتاب برشته کاری قهوه؛ کتابی برای فعالان صنعت قهوه

کتاب برشته کاری قهوه؛ کتابی برای فعالان صنعت قهوه

به گزارش گلونی کتاب «برشته کاری قهوه بهترین روش‌ها» آخرین کتاب نوشته شده توسط آقای اسکات رائو است که به صورت کاملاً تخصصی به مبحث بر‌شته کاری قهوه می‌پردازد ترجمه فارسی این کتاب اولین ترجمه آن به یک زبان دیگر در دنیا است.

در کانال مرکز فرهنگی شهرکتاب درباره این کتاب آمده است:

«نشرثالث منتشرکرد:

قهوه سالیان زیادی است که به روش‌های سنتی برشته کاری شده نوشیده می‌شود.

اگر چه طی چند سال گذشته تغییرات متعددی در این روش‌ها رخ داده، اما بدون شک تغییرات و پیشرفت‌های سال‌های اخیر در تکنولوژی‌ها و دستگاه‌های برشته کن، روش‌های برشته کاری قهوه را متحول کرده است.

در این میان آقای اسکات رائو به عنوان یکی از برجسته‌ترین اساتید حوزه‌های مختلف قهوه در دنیا در زمینه برشته کاری قهوه صاحب سبک بوده و به طور مستمر در حال تحقیق در این زمینه و ابداع مفاهیم و روش‌های متنوع و نو است.

کتاب «برشته کاری قهو‌ه بهترین روش‌ها» آخرین کتاب نوشته شده توسط آقای اسکات رائو است که به صورت کاملاً تخصصی به مبحث برشته کاری قهوه می‌پردازد ترجمه فارسی این کتاب اولین ترجمه آن به یک زبان دیگر در دنیا است.

این افتخار پیشکشی به همه متخصصین، فعالین و علاقمندان قهوه کشورمان است و امیدواریم با توجه به گسترش روز افزون فرهنگ قهوه نوشی در کشور، بتوانیم در کنار یکدیگر همگام با استانداردهای جهانی، صنعت قهوه کشورمان را در مسیر درست آن هدایت کنیم.»

برای تهیه کتاب بر روی لینک کلیک کند

معرفی سایر کتاب‌ها را اینجا بخوانید

پایان پیام

نویسنده: طیبه نهانی

کد خبر : 282822 ساعت خبر : 8:22 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=282822
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات