طنز/چالش با نوزاد در اتاق عمل

طنز/چالش با نوزاد در اتاق عمل

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه:

می‌گن: «اعزام بیمار برای دریافت خدمات درمانی به خارج از کشور تقریباً به صفر رسیده و در ارائه خدمات درمانی خودکفا شدیم.»
ما هم خبرنگارمون رو برای بررسی بیشتر و تهیه گزارش میدانی به یکی از بیمارستان‌های هیچ‌جا فرستادیم تا از مردم درباره این اخبار اطلاعات بیشتری بگیره.

یه پیرمرد ۸۰ ساله در حالی‌که سرش رو مثل مشعل المپیک در دست گرفته بود می‌گه: «الان دو هفته است تو راهرو بستری هستم اگر این مرحله رو با موفقیت طی کنم و بتونم رکورد دو استقامت المپیک رو ارتقا بدم، اجازه بستری در بخش رو بهم می‌دن.»

یک نوزاد که حین چالش مانکن تو اتاق عمل به‌دنیا اومده؛ اونقدر تکون می‌خوره که همه چالش رو بهم می‌زنه و پرسنل اتاق عمل تصمیم می‌گیرن با نوزاد دیگه‌ای ادامه چالش رو از سر بگیرن واحتمالاً نوزاد در ذهن خودش دو دوتا چهار تا می‌کنه که جهان پویا که می‌گفتن همینه؟ اگه اینه اینها چرا یه ربع صامت عین فیلم‌های صد سال قبل وایستادن؟!

طنز/چالش با نوزاد در اتاق عمل

یک جوان ۲۳ ساله در حالی‌که برای عمل پای چپ به جای پای راستش آماده می‌شه می‌گه: «همین که فرصت عمل رو به بنده دادن از همین تربیون از همه تقدیر و تشکر می‌کنم. فقط جسارت نباشه پای راست تصویر، پای چپ من می‌شه یا یه چیز تو همین مایه‌ها.»

یه‌کلیه که به‌جای توده چربی تشخیص داده شده به خبرنگارمون می‌گه: «تو عمرم این‌قد بهم توهین نشده ‌بود، من یه عمر رفتم باشگاه و یه عمر رژیم پروتئین گرفتم  که حجم پیدا کنم، حالا اینها به من می‌گن توده چربی.» بعد هم به نشانه اعتراض برمی‌گرده داخل بدن!

روی تخت آی‌سی‌یو سه‌بیمار به‌صورت شیفتی بستری هستن، که هر کدوم ۸ ساعت نوبتی به‌دستگاه متصل می‌شن و همراهان بیمار از پشت در آی‌سی‌یو با تشویق همراهیشون می کنن تا وقتی که نوبتشون می‌شه دووم بیارن.

از حال خبرنگارمون بعد از تهیه گزارش خبری در دست نیست، ظاهراً یه‌جراح زیبایی متقاعدش کرده بود که بینی‌ش رو عمل کنه تا حجم کمتری از کادر رو اشغال کنه.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 38968 ساعت خبر : 0:30 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=38968
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات