۶۵ میلیون، خسارت باران به بخش کودک نمایشگاه کتاب

۶۵ میلیون، خسارت باران به بخش کودک نمایشگاه کتاب

امیرمسعود شهرام نیا قائم مقام نمایشگاه کتاب در خصوص خسارت‌های ناشی از باران روز جمعه در شهر آفتاب گفت: خسارت بخش کودک طبق نظر کمیته ۶۵ میلیون تومان بوده است.
به گزارش پایگاه خبری گلونی  امیرمسعود شهرام نیا قائم مقام نمایشگاه کتاب در خصوص خسارت‌های ناشی از باران روز جمعه در شهر آفتاب گفت: شهرداری تهران پذیرفته است که تمام خسارت‌های باران به ناشران را در نمایشگاه کتاب پرداخت کند.
وی افزود: تعیین خسارت‌ها کاری نبود که با عجله انجام دهیم چون ممکن بود برآورد غلط، بی عدالتی به وجود بیاورد ولی تا به حال خسارت بخش کودک برآورد شده است که طبق نظر کمیته این برآورد ۶۵ میلیون تومان بوده است.
وی افزود: خسارت بخش آموزشی تومان است و بیشترین خسارت مربوط به بخش آموزشی بوده است.
شهرام نیا با اشاره به تشکیل کارگروهی برای تعیین خسارات گفت: این کارگروه با حضور نماینده شهرداری، نماینده ارشاد، نماینده صنوف تشکیل شده است و این کارگروه هم اکنون در حال برآورد خسارت‌های بخش‌های دیگر است و به زودی پرداخت از طریق شهرداری صورت می‌گیرد.

۶۵ میلیون، خسارت باران به بخش کودک نمایشگاه کتاب

کتاب مجموعه‌ای از صفحاتِ نوشته‌شده، مصوّر، چاپ‌شده یا صفحات خالی (صفحه سفید و نانوشته)؛ ساخته‌شده از جوهر، کاغذ (ورق)، پوست حیوانات یا مواد دیگر (چسب، نخ و…) است که معمولاً از یک طرف یا سمت به یکدیگر محکم شده یا متصل می‌شوند. هر برگه در کتاب، ورق و هر سمت یا روی هر ورق، صفحه نامیده می‌شود.

به جلد کردن کتاب به اصطلاح صحافی گفته می‌شود. کتاب در اندازه‌هایِ گوناگون دیده می‌شود. در ایران، قطع رحلی، وزیری و جیبی از مشهورترین قطع‌های کتاب است. کوچک‌ترین کتاب دنیا یک انجیل است که در موزهٔ کلیسایِ وانک اصفهان نگهداری می‌شود. اولین کتاب به زبان فارسی در هند و به دست یک ارمنی به زیور طبع آراسته شده‌است. از انواع دیگر کتاب، کتاب دیجیتالی (e-Book) است که کتاب در قالب بسته‌های نرم‌افزاری مانندِ پی‌دی‌اف ارائه می‌شود که وسایلی نیز به نام کتابخوان الکترونیکی مانندِ آمازون کیندل برای خواندن آن به کار می‌رود. نمونهٔ دیگری از کتاب غیرِ چاپّی کتاب صوتی است.

پایان پیام

کد خبر : 42347 ساعت خبر : 0:43 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=42347
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات