باز باران با ترانه راه‌های ارتباطی روستاهای معمولان را قطع می‌کند و مدیران انگار نه انگار

باز باران با ترانه راه‌های ارتباطی روستاهای معمولان را قطع می‌کند

به گزارش پایگاه خبری گلونی در روزهای اخیر باز هم در منطقه معمولان باران بارید و باز هم راه‌های ارتباطی چند روستا قطع شد. یعنی هر بار که یک نم باران می‌زند ده‌ها خانوار امکان ارتباط با دنیای پیرامون خود را از دست می‌دهند.

گویا مدیران و مسئولان در فرهنگ لغات ذهن خود عبارتی مانند عبارت «یک بار برای همیشه» ندارند.

انگار اصلاً نمی‌دانند این جمله یعنی چه و به محض شنیدنش هاج و واج به دوربین زل می‌زنند.

چون نمی‌توانند یک بار برای همیشه این معضل را برطرف کنند و هربار با سَمبل کاری، ساختن یک راه ارتباطی خوب را از سر خود باز می‌کنند.

وقتی می‌گوییم هرگاه در معمولان باران می‌آید راه‌های ارتباطی چند روستا قطع می‌شود، منظورمان از باران، طوفان کاترینا نیست.

باز باران با ترانه

همان چند قطره بارانی است که تفاوتش نسبت به روزهای آفتابی برای ما همین است که مادرمان اصرار می‌کند تا به همراه خود چتر ببریم و ما نمی‌بریم.

بله بارانی در همین حد هم راه‌های ارتباطی چندین روستا را در معمولان استان لرستان به کل نابود می‌کنند.

واکنش مسئولان چیست؟ می‌آیند یک راهی را سر هم می‌کنند و می‌گویند تا اطلاع ثانوی از این راه استفاده کنید تا در آینده با یک طرح جامع و بزرگ و ملی و کارآمد و چه و چه برگردیم.

البته بیشتر منظورشان این است که جان داداش چند وقت صبر کنید من ترفیع بگیرم و برم. یا رای جمع کنم و بروم بشوم فلان کاره مملکت. فقط ناموساً چند وقت دندان روی جگر بگذارید تا من بروم.

چون ۱۰ ماه است که از وقوع سیل مخرب فروردین ماه لرستان می‌گذرد و آن روزی که مسئولان قرار است با یک طرح جامع و بزرگ از راه برسند، نمی‌رسد که نمی‌رسد.

همچنان مردم معمولاً با نگرانی به آسمان نگاه می‌کنند و نمی‌دانند برای رونق کشاورزی‌شان دعا کنند باران ببارد یا برای قطع نشدن راه‌های ارتباطی‌شان دعا کنند باران نبارد.

پایان پیام

کد خبر : 145808 ساعت خبر : 2:03 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=145808
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات