بیژن ذوالفقارنسب چند روز از تقویم عقب است؟

بیژن ذوالفقارنسب چند روز از تقویم عقب است؟

در حالی که قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شد، رییس هیئت مدیره پرسپولیس از «بازگشت صد درصدی» سرخابی‌ها به لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

به گزارش گلونی این گفتگو صحبت بسیار واکنش داشت. چرا که او در پاسخ به این سوال که آیا از گفته خود اطمینان دارد؟ تاکید کرد: «این چیزی است که من شنیدم، در جلسه حضور نداشتم اما اطلاعی که داشتم دو تیم معتبر ایرانی در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان حضور خواهند داشت.»

نکته جالب اینکه لحظاتی پس از پایان گفتگوی ذوالفقارنسب، قرعه‌کشی لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا در کوالالامپور آغاز و به انجام رسید تا تکلیف ۱۰ گروه این فصل نیز مشخص شود. مشخص نیست که مشاور وزیر ورزش و عضو هیئت‌مدیره پرسپولیس بر چه اساسی این ادعا را با درصد احتمال ۹۹.۹ درصدی که به ۱۰۰ درصد هم افزایش یافت، مطرح کرده است.

نماشای گلونی را دنبال کنید

پژمان راهبر در این‌باره نوشت: «این شمای کامل سیاست وزیر محترم ورزش ‌ایران در انتخاب افراد برای پست‌های مهم تحت امرش است.

بنابراین بیژن ذوالفقارنسب گرامی با عنوان رییس هیئت‌مدیره به جایی قدم می‌گذارد که کمترین شناختی از اوضاعش ندارد و از ماموریت خود نیز مطلع نیست و حتی از حساسیت صحبت‌هایی که در پست جدید به زبان می‌آورد مطلع نیست (که به‌هرحال دیگر باید کمتر از قبل کیلویی باشد).

فحوای کلمات، دقیقا یک ساعت قبل از قرعه‌کشی آنلاین لیگ قهرمانان آسیا در مالزی واقعا ناامیدکننده و یاس‌آور است و پرده‌برداری از تفکری که هیچ پیشرفتی برای ورزش ایران به ارمغان نخواهد آورد؛ که قرار است رفقا و محرمان وزیر که خود مهره‌ای پرافتخار اما نه چندان قدر در ورزش ایران بوده این کالسکه از نفس افتاده را پیش ببرند.(وزیر ما بی‌شک مرعوب عنوان دکتر هم هست که این غمی بزرگتر است).

یقینا پیش از این هم آدم‌ها را از بین بهترین‌ها انتخاب نمی‌کردند اما اقلا شاید بعضی از آنها که در حد رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بودند کمی حفظ ظاهر چاشنی کارشان بود یا قبل از یک مصاحبه با دو نفر در حد یک بریفینگ صحبت می‌کردند.

البته شاید هم بعد از این همه سال همه خسته و فرسوده‌ایم از این تکرار مکرر و دکتر هم آمده تا زینت مجلس قشنگ‌مان باشد».

پایان پیام

خرید عسل از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 260701 ساعت خبر : 2:16 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=260701
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات