دانلود آلبوم در جستجو اثری از شروین عباسی

دانلود آلبوم در جستجو اثری از شروین عباسی

این مجموعه در ۸ قطعه و از سوی نشر راوی آذر کیمیا منتشر شد و در دسترس قرار گرفت.

دانلود آلبوم در جستجو

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی آلبوم در جستجو نخستین اثر رسمی شروین عباسی است که برای آنسامبل کوارتت زهی، پیانو، فلوت و کلارینت نوشته شده و ۱۴ قطعه دارد، اما در اصل هشت قطعه است.

زیرا کوارتت شماره یک و کوئینتت فلوت که همراهی فلوت با کوارتت زهی است، هر کدام در واقع یک قطعه هستند که چهار موومان دارند.

بدنه اصلی سازبندی آلبوم را کوارتت زهی، یعنی دو ویولن، ویولا و ویولنسل تشکیل می‌دهد و فلوت، پیانو و کلارینت هم این سازها را همراهی می‌کنند.

اما به رغم سازبندی کلاسیک، هارمونی‌های آلبوم کاملا مدرن و فرم آن آزاد است.

میثم مروستی، علی جعفری، لعیا اعتمادی، کریم قربانی، مهرداد غلامی، مصباح قمصری و بهنام ابوالقاسم، نوازندگی آلبوم «در جستجو» را بر عهده داشته‌اند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

شروین عباسی دارای مدرک كارشناس بازیگری در سال ۱۳٨٧ و كارشناس ارشد آهنگسازی در سال ١٣٩١ است.

وی بازرس انجمن موسیقی خانه تئاتر و عضو پیوسته كانون آهنگسازان است. آهنگسازی و اجرای بیش از ٣٠ تئاتر حرفه ای از سال۱۳٨٢، برگزیده جشنواره موسیقی فجر با قطعه كوینتت فلوت در سال۱۳٩١، آهنگسازی چهار فیلم مستند و سه فیلم بلند سینمای به كارگردانی فریدون نجفی و فرامرز شهبازیان را نیز در کارنامه خود دارد.

وی افتخار شاگردی اساتیدی همچون ناصر رحیمی، محسن نفر، دكتر كیاوش صاحب نسق، سعید شریفیان، كامبیز روشن روان، محمدرضا تفضلی وارتان ساهاكیان… و اصغر همت در زمینه بازیگری را داشته. همچنین آهنگسازی آلبوم روز از پی روز و آلبوم جستجو را نیز انجام بر عهده داشته است.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 246574 ساعت خبر : 8:45 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=246574
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات