سجاد رضایی فرزند اکبر و ابتذال فضای خبری

به گزارش پایگاه خبری گلونی، بعد از منتشر شدن ویدئویی از یک دانش‌آموز اصفهانی به نام سجاد رضایی در فضای مجازی، این دانش‌آموز تبدیل به یک چهره شد و بعد از آن مهمان برنامه‌های متعدد تلویزیونی شد، برنامه‌هایی که همه با رویکردی تقریبا یکسان او را به برنامه دعوت کردند و شبیه هم بودند.

بدیهی است که نیاز به سرگرمی یکی از مهم‌ترین نیازهای مخاطب در رسانه تلویزیون و البته فضای مجازی است اما گاهی این نیاز به سرگرمی آن قدر مبتذل ارضا می‌شود که زدگی مخاطب را در پی دارد. فارغ از تاثیرگذار بودن ویدئوی منتشر از او اما دعوت مکرر سجاد رضایی به برنامه‌های پرمخاطب سیما از جمله این ابتذال بود.

عجیب است که رسانه بزرگی مانند تلویزیون این قدر درگیر فضای مجازی باشد و این قدر از اتفاقات درون آن پیروی کند. این مقدار از تاثیر فضای مجازی بر تلویزیون ایران شاید در جهان بی‌نظیر باشد. برنامه‌هایی مثل نود، دورهمی و خندوانه هم گاه تابعی از اتفاقات فضای مجازی می‌شوند و به جای تاثیرگذاری، تاثیرپذیر محض آن فضا هستند. حتا در اتفاقاتی مانند نطق پروانه سلحشوری نماینده مجلس، بخش‌های خبری تحت تاثیر فضای مجازی با او گفت‌وگو می‌کنند.

باید دید در آینده این تاثیر برعکس خواهد شد یا همچنان مجریان ورزشی شوخی کاربران فضای مجازی را از روی توئیتر برای بینندگان خواهند خواند؟

پایان پیام

کد خبر : 29157 ساعت خبر : 8:50 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=29157
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات