نوروز ۹۶ در سالن‌های نمایش تهران

نوروز ۹۶ در سالن‌های نمایش تهران

مجموعه تئاتر شهر از روز ۶ فروردین‌ میزبان دوستداران تئاتر خواهد بود. این مجموعه در روزهای ۶ و ۷ فروردین مصادف با روز جهانی تئاتر برنامه‌های ویژه‌ای در محوطه مجموعه تئاتر شهر با حضور گروه‌ها و هنرمندان مختلف عرصه تئاتر خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، تماشاخانه قدیمی سنگلج امسال تعطیل نیست و با نمایش کمدی « خواستگاری در سنگلج» میزبان علاقه‌مندان به هنر نمایش است.
برنامه فصل بهار تماشاخانه سنگلج مبتنی بر حمایت مجدد از دو نمایش پر مخاطب سال‌های گذشته و دو برنامه ویژه خواهد بود. از ۳ فروردین تا ۱۵ اردیبهشت نمایش «خواستگاری» به نویسندگی و کارگردانی سیدعظیم موسوی روی صحنه می‌رود.

در این تماشاخانه از ۱۷ اردیبهشت تا ۲۱ خرداد نمایش «سرآشپز پیشنهاد می‌کند» به نویسندگی رضا شفیعیان و کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور اجرا خواهد شد.

نوروز ۹۶ در سالن‌های نمایش تهران

در تالار هنر نمایش‌های مناسب کودکان اجرا می شود. در هفتمین روز تعطیلات نوروزی نمایش «موش تا موش» به کارگردانی رامین کهن اجرا می‌شود. این ‌نمایش در شانزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی روی صحنه رفته بود. در این نمایش ۵۵ دقیقه‌ای عروسکی و موزیکال مرضیه برومند و هنگامه مفید به ‌عنوان صداپیشه حضوری افتخاری دارند و الکا هدایت، امیررضا میرآقا، محمدرضا مالکی و رامین کهن دیگر صداپیشگان آن هستند.

مجموعه تئاتر شهر هم از روز ۶ فروردین‌ میزبان دوستداران تئاتر خواهد بود. ضمن اینکه در روزهای ۶ و ۷ فروردین مصادف با روز جهانی تئاتر هم برنامه‌های ویژه‌ای در محوطه مجموعه تئاتر شهر با حضور گروه‌ها و هنرمندان مختلف عرصه تئاتر برگزار می‌شود.

در سالن قشقایی نمایش «شلتر» همچنان روی صحنه خواهد بود و در سالن پلاتو اجرای نمایش «برلین» به کارگردانی آریان رضایی از هفته دوم فروردین آغاز می‌شود. همایون حجازی هم با «وارونه» به سالن سایه می‌آید.

همزمان با فرا رسیدن بهار، نمایش‌های آئینی و سنتی نوروزی هم در محوطه باز تئاتر شهر برای عموم مردم و علاقه ‌مندان اجرا می‌شود.

در مجموعه پردیس تئاتر تهران که امسال در منطقه جنوب شهر تهران افتتاح شد و مجموعه ای بسیار پیشرفته و نوساز است؛ نمایش های «نذار این خواب تعبیر بشه» به کارگردانی کیانوش احمدی همزمان با روز جهانی تئاتر و «سایه به سایه» به کارگردانی داوود فتحعلی‌بیگی میزبان علاقه‌مندان است.

همچنین اجرای «جادوگر کوچولو» کاری از فریبا دلیری از ۱۰فروردین در سالن داوود رشیدی آغاز می‌شود.

پایان پیام

 

 

کد خبر : 37952 ساعت خبر : 0:11 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=37952
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات