روشن‌گری آقای احمد توکلی

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: خبر مهم امروز این است که باید بدانید زنان و دختران این روزها به شدت مشتری کلاس‌های دفاع‌شخصی و رزمی هستند و اگر حتا برای ازدواج به کسی در خیابان چیزی بگویید ممکن است ضربه را جایی بزند که کلا کار را برایتان تمام بکند به طوری که تا آخر عمر نتوانید خواستگاری هیچ دختری بروید. با این هشدار به سراغ خبرها می‌رویم:

سوال امروز رسانه‌‌ها این است: چرا فلافل‌فروشی درایران پرطرفدار شده است؟
پاسخش ساده است. ارزان است. البته که خوشمزه هم هست اما تقریبا تنها غذایی است که قیمتش یادآور روزهای خوش گذشته است و شما می‌توانید دو تومن بدهید و شکم‌تان را تا می‌توانید از نخود پر کنید. اما اگر مردم پول داشتند و وابسته و بدبخت یارانه نبودند فلافل‌فروشی نمی‌رفتند. می‌رفتند باقالی پلو با گردن نوش جان می‌کردند و یا شیشلیک سفارش می‌دادند. ها؟

برخی سایت‌ها با انتشار عکس منصوریان هنگام بیلیارد نوشته‌‌اند: تفریح ‌سرمربی ‌استقلال در شب‌بازی‌ با ‌ماشین‌سازی
الان مگر حرفی بزنم می‌گویند طرف پرسپولیسی است و دارد لجن‌پراکنی می‌کند اما خداوکیلی دو امتیاز و ته جدول بودن ارزش دارد که آدم شب بازی را هم بخوابد و کابوس ببیند. من هم بودم تا صبح بیلیارد بازی می‌کردم. حالا به نظرتان منصوریان بازی بیلیارد را برده است؟

رسانه‌ها نوشته‌اند: مهم‌ترین دلیل خودکشی ایرانی‌ها: بیش از ٩٠‌درصد افرادی که خودکشی می‌کنند، دچار اختلالات روانی‌اند
یعنی ده درصد دکتر و مهندس و دانش‌آموز و آدم حسابی هم داریم که خودکشی می‌کنند. یعنی آن ده درصد مشکلات دیگری دارند. کاش دوستان بگویند آن ده درصد دچار چه هستند؟ مرض دارند خودشان را می‌کشند؟ مرض که ندارند.

برخی چند روز است گیر داده‌اند که: احمدی‌نژاد حکم جدیدی برای دولت های نهم و دهم صادر کرده است
یعنی وابستگی برخی رسانه‌‌ها به خبرهای احمدی‌نژاد از وابستگی دکتر به رفقایش بیشتر است. بی‌خیال بابا. طرف دوست دارد حکم بدهد و دولت‌بازی کند با خودش. قضیه را بزرگ نکنید.
و در پایان آقای توکلی گفته‌‌اند: توقیف سایت‌ها در قضیه واگذاری املاک شهرداری درست نبود
دست شما درد نکند آقای توکلی که روشن‌مان کردید. ما فکر می‌کردیم درست بود. تو نگو درست نبود.
باقی بقای‌تان

پایان پیام

از چیزنا

کد خبر : 25074 ساعت خبر : 7:55 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=25074
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات