آقای استاندار خیبر را منحل کنید

آقای استاندار خیبر را منحل کنید

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: قبل از شروع لیگ یک فوتبال کشور در یادداشتی با تیتر خیبر، یک امتحان برای استاندار لرستان نوشتم که این تیم اکنون همه‌ی غرور یک شهر است.

خرم‌آباد است و خاطره یک تیم سبزپوش که یادآوری روزهای اوجش، غرور و عزت بر بادرفته مردمان این دیار را زنده می‌کند. همان موقع نوشتم و نوشتند که خیبر فقط یک تیم نیست. خیبر مایه دلگرمی یک شهر است. جوانان این شهر از امکانات تفریحی بی‌بهره‌اند و تنها راه تخلیه انرژی انباشته‌شده خود را در رفتن به ورزشگاه کهنه تختی می‌بینند. مخاطبم نه هیئت فوتبال استان بود که انتظاری از آنها نمی‌رود و امید حرکتی از آنها نیست، نه اداره کل ورزش و جوانان لرستان که هرکاری می‌کنند جز مدیریت فعالیت‌های مربوط به ورزش و جوانان! طرف صحبتم استاندار لرستان بود. گفتم شور این شهر را در روز بازی‌ها ببینید و برای این تیم کاری کنید تا هم نامی نیک از خود به‌جا بگذارید و هم دل یک شهر را شاد کنید. عاجزانه التماس کردم که خیبر را کمک کنید تا این تیم که به‌جا مانده از روزگار پررونق و پرافتخار ورزش لرستان است، دست کم در همین سطح بماند و به سرنوشت هندبال، کشتی، والیبال و هاکی دچار نشود.

آقای استاندار خیبر را منحل کنید

ولی همانی که انتظارش را داشتیم شد و اکنون خیبر بیش از شصت روز است که هیچ پیروزی نداشته است. تماشاگران خرم‌آبادی صحنه‌هایی در این مدت دیدند که در خواب هم نمی‌دیدند. ورزشگاهی که تیم‌های بزرگ کشور از بازی در آن وحشت داشتند و دروازه هر حریفی در این زمین از لرزه نمی‌افتاد، حالا شاهد شکستن غرور فوتبالیست‌ها و فوتبال‌دوستان است.
آقای مهندس بازوند شکست‌های پیاپی آن چیزی نبود که به ما قول داده بودید. چندین بار مصاحبه کردید و از تغییرات اساسی در وضعیت این تیم گفتید. از گذاشتن ردیف بودجه گفتید و از اینکه نگران نباشید، من هستم. آقای استاندار کاش چندصدم‌درصد از وقتی را که برای حمایت از ساخت آبشار مصنوعی و پل مینیاتوری و البته کارهای عمرانی که ما هم منکر آن نیستیم، به ورزش اختصاص می‌دادید. کاش کمی از قول‌هایتان را عملی می‌کردید. ورزشکاران و مردم این شهر توقع زیادی ندارند. یاد گرفته‌اند سربه‌زیر باشند و نق نزنند.

خرم‌آباد زیر پای تبعیض له شده است و نای برخواستن ندارد. شهری که از سازندگی بهره‌ای نبرد. از اصلاحات و دوره گذار فقط زخمی به پیکر دارد. از مهرورزی تنها بیکاری و اعتیاد نصیبش شد و از دوره تدبیر فقط ناامیدی برایش مانده.
اکنوم یک خواهش از شما دارم. یا پای کار بیایید و عملی، نه در سخن و پشت میکروفن صداوسیما، این تیم را کمک کنید و دست اطرافیان آلوده به باندبازی و عناصر ناکارآمد را کوتاه کنید. چون هنوز کورسویی از امید وجود دارد. یا لطف فرموده و این تیم را منحل کنید تا بیش از این عزت و غرور و خاطرات یک شهر نابود نشود.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

برای تبلیغ در گلونی کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 34687 ساعت خبر : 0:22 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=34687
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات