شهرداری خرم‌آباد یا آتلیه عکاسی؟

شهرداری خرم‌آباد یا آتلیه عکاسی؟

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: چند ماهی از آغاز به‌کار مهندس رشیدی به عنوان شهردار جدید خرم‌آباد می‌گذرد و در این مدت نمی‌شود در مورد کارایی و عدم کارایی مدیریت تازه اظهار نظر کرد.

اما در همین مدت کوتاه آنچه بیشتر جلب توجه کرده است، توجه و علاقه مدیریت شهرداری، به‌ویژه شخص شهردار، به فعال نشان دادن و پای کار بودن است. این فعالیت اگرچه در سطح شهر و تغییراتِ نظام شهری دیده نمی‌شود ولی در تلگرام، اینستاگرام و دیگر شبکه‌های فضای مجازی بسیار به چشم می‌آید. این صفحات که بیشتر به‌وسیله روابط عمومی و برخی نیز به همت زحمتکشان عرصه رسانه و بدون هیچ چشمداشتی گردانده می‌شود، پر است از عکس‌های شهردار جدید در فیگورهای مختلف. در این صفحات برای معرفی پروژه‌های فعال شهرداری، ما به جای جزئیات عملیات اجرایی، فقط تصویر شهردار را می‌بینیم که در حال رهنمود دادن به نیروهای تحت امر است.

شهرداری خرم‌آباد یا آتلیه عکاسی؟

نمی‌شود منکر فعالیت‌های مدیریت جدید شهرداری شد و همانطور که گفته شد برای نمره دادن باید صبر کرد. ولی نکته اینجاست که در این تصاویر از شهردار محترم، پروژه‌های در دست ساخت و یا اصلاح دیده نمی‌شود و عکاسان بیشتر تصاویر کلوزآپِ مهندس رشیدی را شکار می‌کنند تا فعالیت مورد نظر ایشان را.

شهرداری و روابط عمومی این نهاد باید توجه داشته باشد، هرچقدر هم شهردار عزیز ما خوش‌تیپ و خوش‌استایل باشد، نباید در این کار زیاده‌روی شود چون امکان دارد پس از مدتی بیننده سیر شود و نارضایتی از شهرداری به وجود بیاید. حتی در این روزها دیدیم که آقای دوربینی با آن همه سابقه در این زمینه، مورد اعتراض قرار گرفت چه برسد به شهردار خرم‌آباد که در این وادی تازه‌کار است.

راه حل این معضل فقط کنار ایستادن شهردار از کادر عکاسان و زوم کردن لنز دوربین‌ها به مشکلات و مصائب شهر است نه گونه‌های خندان شهردار.

پایان پیام

کد خبر : 55956 ساعت خبر : 3:40 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=55956
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات