چیطوری بیرانوند

مشاوره رسانه‌ای بیرانوند باید به او بگوید و یاد بدهد که چنین ویدئویی باید بعد از گل نخوردن از رونالدو در جام‌جهانی پخش بشود نه قبل از آن.

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: من دو همشهری در تیم ملی و پرسپولیس دارم. یک بی‌حاشیه و دیگری پرحاشیه. یک وحید امیری که آرام و بی‌حاشیه است و دیگری علی‌رضا بیرانوند شلوغ و پرحاشیه.

قبلا هم درباره بیرانوند نوشته‌ام و توضیح داده‌ام چگونه از نداشتن مشاور و مدیر رسانه‌ای لطمه می‌خورد. بیرانوند معمولا از حاشیه خوشش می‌آید. یعنی اگر حاشیه‌ای هم نباشد گاهی بدش نمی‌آید خودش حاشیه بسازد. اما این حاشیه‌ها در آینده چه بلایی بر سر او خواهند آورد؟

در روزهای گذشته و بعد قیچی‌برگردان رونالدو به یوونتوس برخی کاربران در اینستاگرام پوسترهایی ساخته‌اند که در آن پوسترها رونالدو به سبک فیلم «به وقت شام» به بیرانوند می‌گوید چیطوری بیرانوند!

این پوستر طنز به سرعت در صفحه‌های بسیاری منتشر می‌شود و بعد از آن بیرانوند در یک ویدئوی کوتاه در برنامه نود جواب آن پوستر را می‌دهد.

نیاز به مشاور رسانه‌ای

یکی این که چرا دروازبان تیم ملی در آستانه جام‌جهانی باید سرش در اینستاگرام باشد و چواب شوخی کاربران را بدهد؟ آیا او نباید روزوشب تمرین کند و ذهن خود را آماده کند برای مسابقه؟

نکته بعدی این است که همین ویدئویی که او در جواب آن چیطوری بیرانوند ضبط کرده است بعدا می‌تواند علیه خودش استفاده شود. چگونه؟

رونالدو بازیکن تیم پرتغال در اوج آمادگی است. به قولی وحشتناک آماده است. در بازی رفت و برگشت با یوونتوس دیدید که این بشر چه قدر آمادگی روحی و جسمی دارد.

او اگر یک مشارو رسانه‌ای داشت حتما به او می‌‌گفت: ببین پسر جان، همان طور که ممکن است ما از گروه صعود کنیم ممکن است با سه باخت چهارم بشویم. یعنی ممکن است اسپانیا را ببریم و ممکن است به آنها ببازیم. همه چیز امکان دارد. در بازی با پرتغال هم ممکن است بتوانیم مساوی کنیم و ممکن است همین رونالدو خودش دو سه تا گل قشنگ به ما یعنی به تو بزند. حتی امکان دارد که زیباترین گل جام‌جهانی یا دست‌کم زیباترین گل مرحله گروهی را تو از رونالدو بخوری. بعد اگر این اتفاق افتاد همین ویئوی تو دست‌مایه طنز و شوخی دوباره می‌شود. پس به جای کل‌کل مجازی و افتادن در دام اینستاگرام تمرین کن و تمرکز کن برای روبرو شدن با او.

خروج‌های پراشتباه

بله بیرانوند باید بداند همان قدر که ممکن است که ما به پرتغال گل بزنیم ممکن است از رونالدو گلی بخوریم که میلیون بار دیده شود. یعنی خود بیرانوند میلیون‌ها بار دیده شود که دروازه‌اش باز می‌شود. بعد این ویدئوی چیطوری کریس مایه دردسر می‌شود.

مشاور رسانه‌ای بیرانوند باید به او بگوید و یاد بدهد که چنین ویدئویی باید بعد از گل نخوردن از رونالدو در جام‌جهانی پخش بشود نه قبل از آن. حتی اگر در برنامه نود باشد او نباید چنین حاشیه‌ای برای خودش بسازد. بیرانوند الان فقط باید روی آن خروج‌های ناگهانی پراشتباه تمرکز کند نه این که ویدئو ضبط کند برای اینستاگرام.

پایان پیام

کد خبر : 88749 ساعت خبر : 12:30 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=88749
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات