جوان سیروانی در رودخانه سیمره غرق شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا، معاون اجتماعی انتظامی ایلام گفت: جوان۲۱ ساله اهل شهرستان سیروان در رودخانه سیمره روبروی روستای «دار بلوط» غرق شد.

«محمدرضا نظری» اظهار کرد: متأسفانه یک جوان ۲۱ ساله اهل روستای «قاضی‌خان» از توابع بخش مرکزی شهرستان سیروان به همراه دو نفر از دوستانش در حال شنا کردن در رودخانه سیمره غرق‌ شد.

وی علت این حادثه را عدم آشنایی با فنون شنا برشمرد و افزود: افراد محلی جسد این جوان را از آب بیرون کشیدند.

معاون اجتماعی انتظامی ایلام با اشاره به این‌که مأموران انتظامی شهرستان پس از اطلاع از این موضوع بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: مأموران با رویت محل جسد را به پزشکی قانونی انتقال داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: موضوع هم‌چنان تحت بررسی پلیسی برای اطمینان بیشتر است.

پایان پیام

شهرستان سیروان

شهرستان سیروان یکی از شهرستان‌های استان ایلام در غرب ایران است. مرکز این شهرستان شهر لومار است و شامل ۲ بخش و ۴ دهستان است. این شهرستان با انتزاع از شهرستان چرداول در مجموع شامل بخش مرکزی شهرستان سیروان با توابع دهستان لومار و دهستان رودبار، و بخش کارزان با توابع دهستان کارزان و دهستان زنگوان، در ۱۵ مهرماه ۱۳۹۱ توسط هیئت وزیران تصویب و ابلاغ شد.

اقتصاد این شهرستان وابسته به کشاورزی است. علاوه بر دامداری، کشاورزی به هر دو صورت آبی و دیم انجام می‌شود و محصولات کشاورزی مانند برنج، گندم، جو، گوجه، نخود، عدس، انار، خیار، گرمک و… تولید می‌شود. این شهرستان از جمله شهرستان‌های بسیار زیبا و سرسبز استان ایلام است و منابع آبی فراوانی دارد. منطقه عرب رودبار یکی از مناطق پر ثمر این شهرستان است که سالانه تولید انار زیادی دارد که به دیگر شهرستان‌های استان صادر می‌شود. رود سیمره از این شهرستان عبور می‌کندو به علت آب گیری سد سیمره بعضی از روستاهای این شهرستان که در حوضه آبریز سد هستند به زیر آب خواهند رفت.

 

کد خبر : 2154 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=2154
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات