ارزون حساب کنید صداوسیما فوتبال پخش کنه

ارزون حساب کنید صداوسیما فوتبال پخش کنه

به گزارش پایگاه خبری گلونی ارژنگ حاتمی: بعضی وقت‏‌ها این ‏طوری می‌‏شه که در آستانه یک بازی صحبت از حق‏ پخش و نمایش ندادن فوتبال می‌‏شه. در مورد بازی فوتبال با عمان هم این ‏طوری شده. گویا صدا‌و‌سیما باید ۳۰ میلیون برای پخش بازی بده و ابهاماتی در این مورد وجود داره؛ اما نکته عجیب اینه که بعضی از رسانه‏‌ها همچین تیتر زدن: «صدا‌و‌سیما ۳۰میلیون برای پخش بازی تیم ملی نمی‏‌دهد؟» انگار که ۳۰میلیون کم پولیه. هیچ می‌‏دونین با ۳۰میلیون یارانه چند نفر رو می‌شه داد؟ اون هم در این دوران رکود؟

از طرف دیگه رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال گفته: «طبق رایزنی‌های انجام شده و با همکاری صدا‌و‌سیما، تمام بازی‌های تیم ملی از تلویزیون پخش می‌شه.» بله، به این می‏‌گن رایزنی؛ حالا این‏که حق‏پ خش هر بازی فوتبال ساحلی چقدر بوده که صدا‌وسیما حاضر شده همه رو با هم پخش کنه رو مطلع نیستیم، ولی مطمئنا ارزون حساب کردن.

باز هم از اون طرف دیگه؛ عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال گفته: «اراده‌ای برای پخش زنده مسابقات لیگ فوتسال وجود نداره.» آقا اراده نمی‏‌خواد که، یکم رایزنی می‏‌خواد.

اما با نزدیک شدن به بازی با عمان «آندو» گفته: «بازی راحتی مقابل عمان نداریم.»؛ به هر حال این‏طوری‌‏هاست دیگه؛ مگه بازی با گوام رو فراموش کردین؟ اون قدر این تیم رو بزرگ کردن که بعد از برد از گوام احساس می‌‏کردیم در فینال جام‌‏جهانی پیروز شدیم.
اما از طرف دیگه سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمون تیمش رو در سطح تیم‌هایی مانند سوئد، اروگوئه، یونان و دانمارک دانست. حالا ما موندیم، تیمی که در سطح اروگوئه و سوئد هست باید بازی راحتی مقابل عمان نداشته باشه؟ یعنی باید شاهد یک بازی «ناراحت» با عمان باشیم؟

ارزون حساب کنید صداوسیما فوتبال پخش کنه

و بشنوید از بانوی تیرانداز المپیکی کشورمان که گفت: «یک‌دهم یک ورزشکار اروپایی و مدال‌دار تمرین و فشنگ داریم ولی نتایج ما فاصله زیادی با آنها نداره.»
خب خانم احمدی؛ فشنگ نداریم که نداریم. مگه فقط برای تمرین تیراندازی و هدف‌‏گیری فشنگ لازمه؟ پس ملاقه و لنگه ‏کفش رو برای چی اختراع کردن؟ این‏گونه وسایل جون می‌دن برای هدف‏‌گیری، اون‏هم برای هدف‏‌های متحرک.

و ملی‌پوش فوتسال بانوان کشورمان گفت: «به خاطر شباهتی که به مهاجم بارسلونا دارم، منو نیمار صدا می‌کنن که باعث خوشحالی منه.» ما هم این شباهت ظاهری رو به شما تبریک می‏‌گیم، فقط امیدواریم تکنیک‌‏تون هم شبیه این نیمار باشه.

پایان پیام

کد خبر : 5812 ساعت خبر : 1:13 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=5812
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات