تیراژ مجدد قسمت اول سریال شهرزاد

به دلیل درخواست‌های مکرر علاقه‌مندان و متقاضیان در برخی نقاط، سریال شهرزاد به توزیع مجدد رسید.
به گزارش پایگاه خبری گلونی، نخستین قسمت سریال شهرزاد، صبح چهارشنبه٢٢ مهرماه توزیع شد و بعدازظهر در کمتر از ده ساعت در برخی نقاط کشور به اتمام رسید.

سریال شهرزاد، به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سیدمحمد امامی و سرمایه گذاری مشترک سیدمحمد امامی و سیدمحمدهادی رضوی به عنوان بزرگترین پروژه سریالی بخش خصوصی کشور از ۲۲مهرماه، توسط شرکت تصویرگستر پاسارگاد، توزیع و پخش شد.

علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، محمود پاک نیت، هومن برق نورد، گلاره عباسی، غزل شاکری، سهیلا رضوی، فریبا متخصص با هنرمندی جمشید هاشم پور و ابوالفضل پورعرب به همراه بیش از ۲۰۰ هنرمند دیگر از نقش آفرینان این مجموعه هستند.

همچنین روابط عمومی سریال شهرزاد اعلام کرده است، هرگونه فروش آنلاین از سوی سایت‌هایی نظیر سایت فیلیمو غیرقانونی است و فروش آنلاین سریال فقطاز سوی وبسایت‌های رسمی اعلام شده مجاز است.
در صورت مشاهده هرگونه فروش غیرقانونی از سوی سایت‌های غیرمجاز، احقاق حقوق سریال شهرزاد از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌شود.
مرجع کلیه اخبار و اطلاعات سریال شهرزاد، وبسایت رسمی آن به نشانی www.shahrzadseries.com است.

شهرزاد (ترانه علیدوستی) دانشجوی پزشکی و فرهاد (مصطفی زمانی) دانشجوی ادبیات و روزنامه‌نگار عاشق هم هستند و می‌خواهند با هم ازدواج کنند. داستان در سال ۱۳۳۲ و زمامداری دکتر مصدق اتفاق می‌افتد. پدران این دو از افراد گوش‌به‌فرمان شخصی متنفذ به نام بزرگ‌آقا (علی نصیریان) هستند. تحولات ۲۸ مرداد، فرهاد را که روزنامه‌نگار و از طرفداران پر و پا قرص مصدق است، به دلیل اتهام به قتل و توطئه علیه سلطنت به پای چوبهٔ دار می‌کشد، اما بزرگ‌آقا او را نجات می‌دهد.

پایان پیام

 

کد خبر : 6481 ساعت خبر : 0:46 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=6481
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات