دومین جشنواره رسانه‌های شهری

دومین جشنواره رسانه‌های شهری

به گزارش پایگاه خبری گلونی، دومین جشنواره رسانه‌های شهری به منظور مشارکت اصحاب رسانه و شهروندان در مدیریت شهری و تقویت تعامل کارشناسان و مدیران حوزه شهری با رسانه‌ها اسفند ماه ۹۴ از سوی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران برگزار می‌شود.

تقویت زمینه‌های اطلاع‌رسانی مناسب برای افزایش کیفیت مدیریت و خدمات شهری و ارتقای زیست شهری و تبیین سبک زندگی برپایه ارزش‌های اسلامی – ایرانی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

دومین جشنواره رسانه‌های شهری در دو محور «شهر و فرهنگ» شامل موضوعاتی چون زیست شهری، سبک زندگی، اخلاق و حقوق شهروندی و شهر و نشانه‌های فرهنگی ایرانی- اسلامی و «شهر و خدمات شهری» (حمل‌و‌نقل عمومی، ارتقای فرهنگ بهداشت اجتماعی (کاهش پسماند، و تفکیک زباله از مبدا و کاهش آلودگی هوا) برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، خبر، گزارش، گفت‌و‌گو، مقاله، یادداشت و سرمقاله به عنوان قالب آثار قابل ارائه جشنواره برای روزنامه‌ها، مجلات، نشریات علمی- تخصصی و ویژه‌نامه‌ها و خبر، گزارش، گفت‌و‌گو، یادداشت و پیامک خبری به عنوان قالب آثار قابل ارایه برای خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری -تحلیلی معرفی شده است.

رسانه‌های شنیداری نیز می‌توانند آثار خود را در قالب برنامه‌های رادیویی (مستند، مجله‌ای و گفت‌و‌گومحور)، گزارش و آنونس (تبلیغ) به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دومین جشنواره رسانه‌های شهری

در فراخوان این جشنواره، برنامه‌های تلویزیونی (مستند، مجله‌ای و گفت‌و‌گو محور)، گزارش، نماهنگ و تیزر به عنوان قالب آثار رسانه‌های دیداری و عکس، کاریکاتور و داده‌نما (اینفوگرافی) به عنوان قالب آثار هنرهای رسانه‌ای و طنز شهری ذکر شده است.

جایزه ویژه جشنواره با عنوان «نشان میلاد» نیز به بهترین اثر رسانه‌ای با موضوع «تهران و مدیریت جهادی» تعلق خواهد گرفت.

براساس مقررات جشنواره، آثاری که از تاریخ اول بهمن ماه ۹۳ تا ۲۰ دی ماه ۹۴ تولید شده یا می‌شوند می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از روز چهارشنبه ۲۷ آبان جاری با مراجعه به تارنماهای shahrnevesht.org و یا tehransama.ir بخش فراخوان جشنواره ارسال کنند.

دبیرخانه دومین جشنواره رسانه‌های شهری در تهران، میدان ونک، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان دامن افشار، پلاک ۵۵، معاونت رسانه مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران واقع است.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 8436 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=8436
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات