پرونده علی ضیاء همچنان باز است

اگر دوست دارید بدانید امروز – ۲۶ آبان ۱۳۹۴ –  در دنیای هنر چه رویدادهایی جریان داشت، متن زیر مخصوص شماست:

یک: مدیر گروه اجتماعی شبکه یک درباره پخش برنامه «امشب» و یا برنامه‌ای جایگزین آن اینطور عنوان کرده است که: «به علت پُر بودن کنداکتور شبکه تا ۸ دی ماه که بخش خبری ساعت ۱۹ حذف می‌شود، برنامه جدیدی روی آنتن نخواهد رفت.»
برای آنهایی که پیگیر خبرهای مربوط به وضعیت علی ضیاء هستند نیز باید اضافه کنیم که طبق گفته فضل الله شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما، پرونده سیدعلی ضیاء همچنان در کمیته‌ای در حال بررسی است.
با کنار هم گذاشتن این دو خبر می‌توان اینطور نتیجه گرفت که حداقل تا هشتم دی ماه خبری از برنامه «امشب» و «علی ضیاء» نخواهد بود.

دو: آنهایی که خبرهایی مربوط به فیلم کوتاه را دنبال می‌کنند، حتما از برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران مطلعند. عصر امروز اختتامیه این جشنواره برگزار شد و برگزیدگان این جشنواره در دو بخش ملی و بین المللی معرفی شدند. اسامی این برگزیدگان را اینجا ببینید.
نکته جالب توجه این مراسم گفته‌های رئیس سازمان سینمایی است که در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران عنوان کرد: «سال ۹۳ سالی پرجایزه برای سینمای ایران بوده و طبق آمار ۲۳۴ جایزه جهانی به فیلم‌های ایرانی در نقاط مختلف دنیا اختصاص پیدا کرده است.» در این مراسم از کاوه بهرامی مقدم و رهبر قنبری دو فیلمساز پیشکسوت و فعال در عرصه فیلم کوتاه تقدیر شد.

سه: چند وقتی است که صدای حجت اشرف‌زاده برای دوستداران موسیقی، آشنا و شنیدنی است. او با آلبوم «ماه و ماهی» جای خود را میان علاقمندان موسیقی باز کرده است. قرار است روز ۱۵ دی ماه امسال اولین کنسرت این آلبوم در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شود و پس از پایان ماه صفر، تبلیغات و فروش بلیت کنسرت آغاز خواهد شد.

گزارش‌گر: انوشه میرمجلسی

پایان پیام

کد خبر : 8493 ساعت خبر : 11:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=8493
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات