بهمن، سیا ساکتی و داوود خطر

پایگاه خبری گلونی و رویدادهای چهار آذر:

یک: بهرام عظیمی که با انیمیشن‌های راهنمایی و رانندگی و خلق شخصیت‌های سیا ساکتی و داوود خطر مورد توجه مردم قرار گرفت، این روز‌ها مشغول تولید مجموعه «سالم و ناسالم» برای انتقال پیام‌های سلامتی است. او در این مورد گفت: چهار قسمت از مجموعه انیمیشن‌های «سالم و ناسالم» برای پخش در شبکه‌های سراسری تولید شده و در زمان‌های متفاوت روی آنتن شبکه نسیم رفته است.
بهمن آقا پدر خانواده‌ای ۵ نفره، نماینده طیف گسترده مردانی است که معمولا توجه چندانی به تغذیه ندارند. در مقابل او، همسرش نمادی از زنان ایرانی است که به شدت سلامت و تغذیه را جدی می‌گیرد. آن‌ها ۳ فرزند دارند که یکی خلق و خوی پدر را بیشتر به ارث برده. داستان‌هایی که برای این خانواده و شخصیت‌های دیگر مجموعه اتفاق می‌افتد ارتباط مستقیم با نوع زندگی همه ما دارد.
این کارگردان گفت: ۴ قسمت اول «سالم و ناسالم» درباره مضرات مصرف نمک، چربی‌ها و نوشابه بود و با توجه به اینکه معرفی شخصیت‌ها هم بخشی از کار محسوب می‌شد قسمت اول و دوم هرکدام در ۴ دقیقه ساخته شد و قسمت سوم و چهارم آنکه کاملا موزیکال است با زمان ۱۵۰ ثانیه تولید شد و قرار است ۳ قسمت جدید «سالم و ناسالم» به مدت ۱۲۰ ثانیه به مصرف فست فود‌ها و مضرات آن بپردازد. طبق قرارداد، تولید ۲۰ قسمت از کار قطعی شده است.

۱۴۴۸۳۶۷۰۱۲۳۴۸_Poster_Mockup

دو: به گزارش خبرگزاری مهر، «ضربات متفاوت تهران» عنوان نمایشگاهی است از آثار مشهور‌ترین هنرمندان خیابانی ایران و جهان که از ۶ تا ۱۶ آذر ماه در گالری دنا برگزار می‌‎شود.
در این نمایشگاه آثاری از ساندرا شوریر، بی‌ژور، اوتو شید، آیسی‌اند سوت، مارتین واتسون، پز هیوستون، نفیر، وینه می‌را، مد سی، ارنست زاخاروویچ، سپت، کن‌وز، کارت وان و لوالت به نمایش گذاشته خواهد شد که به جز آثاری از نفیر و آیسی‌اند سوت به عنوان دو هنرمند ایرانی، باقی آثار به شیوه چاپ دستی و سیلک اسکرین ارائه خواهد شد.
«ضربات متفاوت» که این بار در تهران برگزار می‌‏ شود رویدادی جهانی است که تا امروز در نیویورک، مالزی و کابل نیز برگزار شده است.
پوس‌تر این نمایشگاه را «نفیر» به شکل دستی کار کرده است و در روز افتتاحیه نمایشگاه، ۵۰ بازدیدکننده نخست می‌‏ توانند آن را رایگان در اختیار داشته باشند.
«ضربات متفاوت تهران» جمعه ۶ آذر ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری دنا به نشانی میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، بعد از چهراراه طالقانی، کوچه سوسن، پلاک ۴ افتتاح می‌شود.


سه: عصر دیروز (سوم آذرماه) در سالن سوره حوزه هنری از مستندی به نام A۱۵۷ رونمایی شد. در این مراسم که با حضور جمعی از سینماگران همراه بود، بهروز نورانی‌پور تهیه کننده و کارگردان این اثر گفت: A۱۵۷ روایت فروپاشی اخلاق در سال ۲۰۱۵ میلادی در مسیر جنگ است، در حالی که آوارگی و در به دری در چنین زمانه‌ای برای خیلی‌ها جای تعجب دارد. این مستند روایت ملتی است که با موضوع و مساله ناخواسته‌ای روبه‌رو شدند. امروزه بر اساس آمار منتشر شده در جنگ‌ها ۸۰ درصد قربانیان جنگ، زنان و کودکان هستند.
این فیلم داستان مردمانی است که به ناحق گرفتار جنگ شده‌اند و در این میان کودکان و زنان بیشتر آسیب می‌بینند.

چهار: بابک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ روزهای ۲۴ و ۲۵ دی ماه امسال در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران کنسرت می‌دهد.
در این کنسرت وی مانند همیشه قطعاتی از آلبوم‌های «من و بارون»، «اکسیژن» و «مدار بی‌قراری» را برای طرفداران خود اجرا می‌کند.
رضا تاجبخش پیانو و رهبر ارکس‌تر، بابک ریاحی‌پور گیتار باس، کسری خدیور ساکسیفون، بهنام حکیم گیتار اسپانیش و بوزوکی، ایلیار خسروی درامز، مهران فرشباف پرکاشن، مسعود همایونی گیتار باس و انوشیروان تقوی کیبورد گروه نوازندگان این کنسرت پاپ را تشکیل خواهند داد.

پایان پیام

گزارش‌گر: انوشه میرمجلسی

کد خبر : 8986 ساعت خبر : 6:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=8986
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات