همکاری پلیس و محیط زیست در لرستان

همکاری پلیس و محیط زیست در لرستان

به گزارش پایگاه خبری گلونی سرهنگ رضا شیر اوژن، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان لرستان، ظهر دوشنبه در دیدار با مدیر کل محیط زیست استان لرستان، اظهار داشت: نیروی انتظامی به سهم خود تا به امروزه در راه حفظ محیط زیست گام‌های اساسی برداشته و در جلوگیری از تخلفات محیط زیستی با سازمان‌های متولی همکاری کرده است و گفت: کارگاه مشارکتی پلیس و محیط زیست لرستان برگزار می‌شود. وی در ادامه به موضوع امنیت پرداخته و آن را یک مقوله چندوجهی و دارای ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و به ویژه محیط زیستی دانست و گفت: بیشتر صاحبان اندیشه تولید امنیت و حفاظت از آن را در حفظ منابع طبیعی و محیط زیست می‌دانند. فتحی بیرانوند هم نقش نیروی انتظامی را در بخش سخت افزاری (برخورد با متخلفان محیط زیستی) و از طرفی پیشگیری از جرائم بسیار موثر و قابل تقدیر دانست و گفت: امروز همکاری‌های فکری و عملی پلیس توانسته لرستان را به عنوان استانی امن معرفی کند.+

امروز فارس نوشت مرکز بیماری‎های خاص بروجرد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع شامل دو طبقه با مساحت زیربنایی ۲۲۰۰ مترمربع احداث شده است. این مرکز با همکاری مشترک بنیاد امور بیماری‎های خاص و دانشگاه آزاد اسلامی و با صرف هزینه ۴٫۵ میلیارد تومانی احداث شده و به بهره‌برداری رسیده است. این مرکز  با حدود ۶ هزار مترمربع محوطه‌سازی و فضای سبز شامل بخش‎های دیالیز، تالاسمی، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی و شیمی‌درمانی است.

طی خبر مهر،‌ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان طی مراسمی ظهر امروز دوشنبه با حضور پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور معرفی شد. در این مراسم جاسم محمدی به عنوان مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) استان معرفی و از زحمات ولی اله منتظری مدیر کل سابق این نهاد تقدیر به عمل آمد.

تسنیم نوشت، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: آموزش‌های تخصصی به نیروهای جویای کار با همکاری سازمان فنی‌ و‌ حرفه‌ای بروجرد ارائه می‌شود. کامران فرشید اظهارداشت: با توجه به اینکه اغلب نیروهای جویای کار و یا مشغول در واحدهای مختلف کاری فاقد مهارت کافی برای اشتغال در واحد مورد نظر خود هستند، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای این شهرستان نسبت به ارائه آموزش به افراد جویای کار در این شهرستان اقدام می‌کند. وی با بیان اینکه آموزش‌ها به صورت رایگان ارائه داده می‌شود، افزود: دانش‌آموختگان دانشگاهی و تمامی افراد جویای کار می‌توانند در دوره های برگزار شده حرفه آموزی در مشاغل مختلف ثبت نام کنند که پس از اتمام آموزش‌ها گواهینامه معتبر آموزش مهارت به آنها ارائه می‌شود.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

کد خبر : 11400 ساعت خبر : 8:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=11400
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات