صغر سنی در مواد غذایی

رئیس اتحادیه زیرزمینی جاهلان و جاعلان سازمان غذا و داروی کشور از تشدید اقدامات این اتحادیه برای رفاه خانواده ایرانی در ماه مبارک رمضان سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، هوشنگ تشتک‌پران رئیس اتحادیه جاهلان و جاعلان مواد غذایی کشور در نشست خبری این اتحادیه به مناسبت ماه مبارک رمضان اظهارکرد: ما در این ماه بیش از پیش به نجات مواد غذایی که در خطر دفن و غرق و هرگونه اقدام خشونت‌آمیز دیگری قرار دارند خواهیم پرداخت و البته که عمر دست خداست اما ما با توجه به آشنایی مویرگی که در اداره ثبت احوال و اسناد مواد غذایی داریم با تغییرات جزیی در شناسنامه، آن‌ها را از خطر مرگ غیر طبیعی! نجات داده و آماده هضم می‌کنیم. هرچند سخت…

تشتک‌پران در دفاع از اقدامات اتحادیه تحت مدیریتش گفت: ما با جلوگیری از ریخته‌شدن موادغذایی تاریخ مصرف گذشته به ته دریاها  و ایجاد صغر سن برای آن‌ها اولاً از مد یا بالا آمدن بیش ازحد آب دریاها و خطر غرق‌شدن شهرها و جزیره‌ها پیش‌گیری می‌کنیم که خدا شاهده اگر ما این کار رو نمی‌کردیم تا حالا مملکت رو آب برده بود. ثانیاً شما هر کی رو دیدی با این قیمت‌ها از کیفیت ما ناراضی هست بیارید ما کالای اصل بهش معرفی کنیم، البته با فیش حقوقی و ضامن معتبر.

تشتک‌پران در پاسخ به سؤال خبرنگار وقایع تهرانیه مبنی بر اینکه صغر سنی مواد غذایی تا چه حدی است؟

پاسخ داد: تا این حد.

خبرنگار ما که خوشش آمده بود پرسید: به سمت راست یا چپ؟!

 که هوشنگ گفت: به سمت مثبت بی‌نهایت، و خبرنگار ما قانع شد.

در ادامه این نشست خبری تشتک‌پران در پاسخ به خبرنگارماهنامه آشپزی “بیا منو بُخول” علت استفاده نکردن اعضای این اتحادیه از مواد اولیه اصل در اغلب مواد و اقلام غذایی و دارویی کشور را ارور دادن معده مردم ذکر کرد و گفت: مسئولین باید به کار ما افتخار کنند و ما را به رسمیت بپذیرند، خودتون بهتر از من می‌دونید ترک عادت موجب مرض است. خدا شاهده ما شیر خالص رو در مرحله آزمایشگاهی دادیم مصرف‌کننده خورده ۲۴ ساعت کنترلش دست خودش نبوده، خبرنگار بیا منو بُخول پرسید: پس دست کی بوده؟ که شنید: دست بابای مصرف‌کننده بوده و از این شبکه به اون شبکه می‌زده!

تشتک‌پران در آخر از مسئولین سازمان غذا و داروی کشور و سازمان استاندارد تقاضا کرد از موازی‌کاری بپرهیزند و کلیه امور را به اتحادیه جاهلان و جاعلان مواد غذایی و دارویی کشور بسپارند تا مردم در مسیر صعود به قله‌های آب معدنی کشور احساس رضایت و امنیت داشته باشند.

پایان پیام

گزارش‌گر: علی‌اکبر مجدراد

کد خبر : 19619 ساعت خبر : 9:09 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=19619
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات