درمان غول اعتیاد به تلفن همراه

پایگاه خیری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه:

می‌گن: «استفاده افراطی کودکان و نوجوانان آمریکایی از تلفن‌های هوشمند موجب اقدام کارشناسان و مسئولان به راه‌اندازی مرکز بازتوانی و درمان اعتیاد به تجهیزات الکترونیکی شده

خبرنگارمون رو همراه با مترجم و ۲۰ نفر هیئت همراه به آمریکا فرستادیم تا از روند درمان اعتیاد به شبکه‌های مجازی گزارش تهیه کنه.

«الکس_نیومن» ۱۵ ساله از ایالت میشیگان می‌گه: «من بدجور به تلفن همراهم معتاد بودم، اون‌قدری که عادت کرده‌بودم به خبر فیک ساختن، هفته‌ای ۳ بار تو کانالم می‌نوشتم که رابرت دنیرو به رحمت خدا پیوست یا آل پاچینو داره تو بیمارستان با سرطان دست و پنجه نرم می‌کنه. یه بار که همین آل پاچینو «سو» ام کرد یعنی ازم شکایت کرد و دو میلیون دلار جریمه شدم، حساب کار دستم اومد. داشتم خودم رو جمع‌وجور می‌کردم که فهمیدم بابام هم معتاد شده، هر روز ۲ ساعت تو اتاقش می‌رفت و گوشی رو می‌گرفت دستش و پچ پچ می‌کرد وبعد هم با آغوش باز به دامن خانواده برمی‌گشت. بعد فهمیدم این اعتیاد بابام با اعتیاد من فرق داره، اون تو اینستاگرام برای همه اموات هالیوودی کانال می‌زد، بعد که آدم‌ها می‌اومدن تو دایرکت براشون جوک و لطیفه می‌فرستاد این‌قدر این کار رو انجام داد تا مامانم هم بابام رو «سو» کرد. الان خانوادگی چهار میلیون دلار به دولت بدهکاریم و گفتن یا فرستنمون سیبری برای اردوگاه کار اجباری یا باید تا آخر دوره ترامپ، هر چی تو اینترنت نوشت رو لایک کنیم، واسه همین ما هم چمدون‌ها مون رو بستیم که بریم سیبری که ناگهان فهمیدیم جوون موبایل باز، مجرم نیست، مریضه. حالا هم من و هم بابام بستری شدیم، مامانم هم سه جا کار می‌کنه تا خرج درمونمون رو بده. از همین تریبون به همه جوون‌ها می‌گم: این‌قدر شایعه واسه این آدم‌های مشهور نسازین، یه‌بار که ازتون شکایت کنن، تازه می‌فهمین چه خبره.» بعد در ادامه می‌گه: «اینجا خیلی راحتیم، فقط رمز وای‌فای رو هر کاری می‌کنیم، نمی‌شه هک کرد، می‌گن خود پنتاگون مستقیماً روی وای‌فای‌های این‌ها رمز گذاشتن.»

خبرنگارمون بعد از خرید مشغول بازدید از بازار سنتی میشیگان و فردریک میجر پارک و گراند هتل شد و هیئت همراه رو هم تو خط دوی مترو پیچوند.

پایان پیام

کد خبر : 40790 ساعت خبر : 1:16 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=40790
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات