اشک شوق و رضایت از خدمات پس از فروش در ایران

به گزارش پایگاه خبری گلونی، خوشبختانه در چند سال اخیر، میزان رضایت مصرف‌کنندگان از خدمات خودرو به‌صورت چشمگیری افزایش یافته ‌است و در مواردی حتی از ۱۲۰ درصد هم بیشتر شده است.

یکی از مشتریان که خواست نامش فاش شود، در پاسخ به علت این سطح از رضایت‌مندی، گفت: خودرو صفر کیلومتری خریداری کردم و طبق معمول، به صورت تک‌سرنشین در شهر به تردد پرداختم. در این یک هفته‌ای که با خودرو شخصی رفت‌و‌آمد می‌کردم، مجبور بودم ساعت‌ها در ترافیک معطل شوم و نصف حقوقم را پول بنزین بدهم و دیرتر از همیشه به منزل و محل کارم برسم. خوشبختانه یک روز که به سراغ خودو شخصی‌ام رفتم که روشنش کنم و به محل کار بروم، هرچه استارت زدم، روشن نشد. سریعا با خدمات پس از فروش تماس گرفتم و خوشبختانه آن ها هم چند ساعت طول کشید تا بیایند و من توانستم در این مدت استراحت کنم. این دوستان محترم، مدت یک ماه است که خودرو من را با خود برده‌اند و خوشبختانه می‌گویند که قطعه معیوب موجود نیست و باید صبر کنم. خوشبختانه در این مدت که مجبورم با وسیله نقلیه عمومی رفت‌وآمد کنم، نه فقط در هزینه زندگی‌ام صرفه‌جویی می‌کنم، بلکه در ترافیک نمی‌مانم و به محل کار و منزل هم سر وقت می‌رسم. لذا میزان رضایت‌مندی‌ام را از خدمات خودرو اعلام می‌کنم و از ایشان کمال تشکر و قدردانی را دارم.

فرد دیگری که میزان رضایت‌مندی در چشمانش جمع شده بود گفت: از وقتی که از خدمات پس از فروش خودرو استفاده می‌کنیم، هم آلودگی هوا کمتر شده و هم میزان تصادفات رانندگی و تلفات ناشی از آن به حداقل رسیده است. وی بدون توجه به تعجب حضار افزود: چند ماهی است که خودرو صفر کیلومتر را از کارخانه تحویل گرفتم و همان جا به علت خرابی تحویلشان دادم. حتما خیری در آن بوده است. شما فکرش را بکنید اگر برای همه ی کسانی که می خواهند خودرو تحویل بگیرند این اتفاق بیفتد، چقدر از تصادفات جاده ای کم می‌شود و از آلودگی هوا کاسته می‌شود؟
اصلا دنیای بدون خودرو، دنیای امن و پاکیزه‌ای است.

پایان پیام

کد خبر : 49345 ساعت خبر : 3:07 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=49345
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات