حبیب الله بیطرف به ماه می‌رود؟

پایگاه خبری گلونی، امیرحسین دولتی: برای نخستین بار محققان موفق شدند نقشه پراکندگی آب در ماه را تهیه کنند.

خب با تهیه‌ نقشه‌ی پراکندگی آب در کره‌ ماه، از چند روز دیگه باید شاهد یک سری پروژه‌های پیشنهادی از جانب بعضی از مسئولین باشیم.

حتما تا چند روز دیگه این خبر به گوش مسئولین استان‌هایی که از مشکل کم آبی و خشکسالی رنج می‌برن، خواهد رسید و اون‌ها هم با توجه به سابقه‌ی درخشانشون در زمینه‌ی انتقال آب، پیشنهاد خواهند کرد که آب رو از کره ماه به استان‌های کم آب کشورمون انتقال بدیم. برای این کار هم دو شیوه رو مد نظر خواهند داشت: اول اینکه از ماه به زمین لوله بکشیم و آب رو به اون شکل انتقال بدیم. راه دوم هم به این صورته که با بطری آب رو بیاریم به زمین. یعنی هر دفعه که فضانورد‌ها رفتن کره ماه، بهشون چنتا بطری آب معدنی بدیم و بگیم که از ماه برای ما آب بیارن.

البته با تهیه نقشه‌ی آب ماه، بعضی دیگه از مسئولین که علاقه‌ی زیادی به مقوله‌ی سدسازی دارن، پیشنهاد خواهند داد که در کره ماه هم سد بزنیم و از اونجا هم برق تولید کنیم و به زمین بفرستیم.

خلاصه این که این خبر باعث خوشحالی مسئولین علاقه‌مند به سدسازی هم شده؛ به‌طوری که مثلا آقای بیطرف از وقتی این خبر رو شنیدن، نمی‌دونن چطوری خوشحالی کنن. آنقدر ایشون سدسازی رو دوست دارن. اصلا من شنیدم که محققین فقط به این دلیل نقشه‌ی آب کره ماه رو تهیه کردن که تلخی رد صلاحیت شدن آقای بیطرف رو از وجودشون بشوره و ببره. چون بالاخره می‌دونین که سدسازی خوراک آقای بیطرفه و باید منتظر موند و دید که ایشون تا چند وقت دیگه به ماه سفر می‌کنن.

پایان پیام

کد خبر : 54112 ساعت خبر : 11:38 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=54112
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات