رانندگان فحاش به من بخوانند

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: بعد از حادثه داراب و کشته شدن نوجوانان هرمزگانی، در رادیو جوان به شدت از رانندگان بی‌مبالات ماشین‌های سنگین انتقاد کردم. بعد از آن برنامه تعدادی راننده‌نما که شغل خود را مقدس می‌دانند دائم در دایرکت و کامنت در حال فحاشی به من هستند. آنها اعتقاد دارند که اگر یک روز کار نکنند کار مملکت می‌خوابد و کسی حق ندارد از کار آنها انتقاد کند.
اینها البته جمع اندکی از جامعه رانندگان محترم ماشین‌های سنگین هستند و من حساب آنها را با رانندگان منظم و قانون‌مدار جدا می‌کنم.

اما در این شش روزی که دارم فحش می‌خورم به صفحه‌های این فحش‌دهندگان مراجعه کرده‌ام تا ببینم خودشان چگونه راننده‌ای هستند. به هر حال کسی که من را مغرض می‌داند باید فردی قانون‌مدار باشد. متاسفانه در اغلب صفحه‌های این دوستان فحاش، عکس‌ها و رفتارهایی در رانندگی هست که نشان می‌دهد اینها بیشترشان از همان قانون‌گریزان و کسانی هستند که با رانندگی بد، جان مردم را می‌گیرند.

نمونه‌اش این آقا که شش روز است دارد به من فحش می‌دهد اما در صفحه‌اش فیلمی دارد که کودکی را روی پا، در شب پشت فرمان نشانده است و زیرش نوشته است: «دوردور با برادرزاده گلم.» حالا اگر همین راننده با همین کودک غفلتا از روی یک پراید رد بشود و پنج نفر را بکشد و من در رادیو نقد کنم که چرا بچه را پشت فرمان کامیون و اتوبوس می‌نشانی، می‌گویند شما داری به شغل مقدس رانندگی توهین می‌کنی!

بله‌ آقایان فحاش، حساب شما با رانندگان محترم و قانون‌مدار جداست. من در حد توانم شما را نقد و رسوا خواهم کرد تا بلکه دست از این غرور و رفتار بی‌جا بردارید و خجالت بکشید.

پایان پیام

کد خبر : 53418 ساعت خبر : 6:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53418
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات