کندوی عسل می‌خواهید باید کار کنید

پایگاه خبری گلونی، روح الله احمدی: رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفته است که خصوصی‌سازی بیکاری را کاهش داده است. دست خصوصی‌سازی و رئیسش درد نکند که این‌قدر برای کاهش بی‌کاری زحمت می‌کشند. البته که هیچ ماست‌بندی نمی‌گوید که ماست من ترش است، گرچه ماست ترش هم در نوع خودش خوشمزه است.

چقدر خوب می‌شود که شما و همه مردم در خصوصی‌سازی شرکت کنید و از مشکل بی‌کاری رهایی پیدا کنید. راهش هم این است که زندگی‌تان را خصوصی‌سازی کنید. یعنی فقط زندگی خودتان را بسازید. همان‌طور که دوست دارید. با این روش هم سرتان به کار خودتان گرم است و خداناکرده توی مترو و محل کار و منزل، به کار و رفتار بقیه سرک نمی‌کشید، هم دیگر بی‌کار نیستید و موجب بالارفتن آمارهای اشتغال‌زایی دوستان می‌شوید. پس دست به کار شوید و شخصا خودتان را سر کار بگذارید. مثل جوانان و نوجوانانی که از درختان حاشیه خیابان‌ها و بوستان‌های شهری بالا می‌روند تا کندوی عسل را پایین بیاورند و آن را کیلویی ۱۵۰ هزار تومان بفروشند و کاسبی کنند. زندگی خرج داد دیگر! بد است دارند به دولت کمک می‌کنند تا دولتی‌ها منجبور نشوند که دست بکنند توی جیب‌شان؟

البته همیشه می‌گویند که اول ایمنی، بعد کار. اما یکی از این جوانان که برای برداشتن کندوی عسل به بالای درخت رفته بود، ایمنی را رعایت نکرد و موجب برق‌گرفتگی خودش شد و در نهایت از دنیا رفت. اینجاست که می‌گویند هر که کندوی عسل خواهد، جور مسئولان اشتغال‌زایی را بکشد. ما هم برای اینکه در راه ایجاد اشتغال گام برداریم، سعی کردیم این مطلب را برای شما بنویسیم و شما را سرِ کار بگذاریم.

پایان پیام

کد خبر : 52070 ساعت خبر : 0:50 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=52070
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات