تخت اجاره‌ای برای سلفی

تخت اجاره‌ای برای سلفی

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا‌ صفری‌خواه: دکتر قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت از نیاز کشور به ۷۰هزار تخت بیمارستانی گفت که در این میان سهم بیمارستان‌های خصوصی را ۴۰هزار تخت اعلام کرد.

در همین راستا قرار شد که زمان بستری شدن در بیمارستان نکات زیر را در نظر بگیریم. اول اینکه تا حد امکان از تخت‌های خالی به‌صورت دنگی استفاده کنیم و نوبت روی آنها خدماتی مانند ویزیت پزشکان را دریافت کنیم. دوم اینکه هزینه هتلینگ بیمارستان‌ها از همین شنبه ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت، «چطور کسی به هزینه هتل‌های کشورها همسایه اعتراض نمی‌کنه که با وجود تروریست‌ها هر روز افزایش یک میلیونی دارند؟!» سوم اینکه تخت‌های بیمارستانی برای ژن‌های خوب در ازای تأمین ترخیص دستگاه‌های تشخیصی از گمرک، خالی می‌شوند، در غیر این‌صورت با آنها هم مثل مردم عادی برخورد می‌شود. چهارم اینکه با وجود کمبود تخت هیچ اختلالی در پروسه درمان افراد و کش آمدن این پروسه ایجاد نخواهد شد.

تخت اجاره‌ای برای سلفی

پنجم اینکه برای سلبریتی‌ها و پیج‌های پربازدید همیشه تخت خالی هست. ششم اینکه بیمارستان‌های خصوصی برای تأمین هزینه تجهیز تخت‌های بیمارستانی، بخشی از این تخت‌ها را برای گرفتن عکس سلفی زیر سرم، سلفی هنگام عمل بینی اجاره می‌دهند. برای آگهی از قیمت این اجاره‌ها قبل از هرگونه تصادف، مصدومیت و مسمومیت با حسابداری بیمارستان تماس بگیرید. هفتم اینکه این ۷۰ هزارتا تخت تازه با علم به اینکه بیمارستان‌های افتتاح شده لااقل تخت دارند پیش‌بینی شده در غیر این‌صورت برو بالای ۱۰۰ و ۱۲۰ تا و بلکه‌هم بیشتر. هشتم اینکه تخت‌های مجهز به برخی پزشکان از این آمار مستثنی هستند چون شما اشاره کنید و زیرمیزی را پرداخت کنید تخت خالی در اختیارتان قرار می‌گیرد. نهم اینکه بنا به آمار ترسناک بیمارستان‌های دولتی از بیماران در فرصت مناسب‌تری پذیرایی خواهدشد و بخیه خورده و نخورده باید بیمارستان را بلافاصله بعد از عمل جراحی ترک کنید. دهم اینکه از همراهان بیماران همچنان در چادرهای مستقر دم در بیماران پذیرایی می‌شود، بیمارستانه‌ها هتل نیست!

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 53143 ساعت خبر : 8:44 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53143
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات