انواع فنون طرفداری از سلبریتی‌ها

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: حریم خصوصی هم از اون حرف‌هاست که تو زندگی سلبریتی‌ها حالا حالا باید بهش پرداخت. طرف تو ختم پدر خودش هم نمی‌تونه دو دقیقه با مرحوم تنها باشه، چون همیشه یکی هست که دو ورژن از خودش جلوتره و یه‌جوری گریه و زاری می‌کنه که این شبهه به وجود میاد که نکنه از بستگان مرحومه، بعد که دی‌ان‌آش رو چک می‌کنی می‌بینی تو هفت پشت نقشه دی‌ان‌آش هم ربطی به خانواده مرحوم نداره.

طرفداری هم آداب خودش رو داره، همیشه هم نمی‌شه با سلبریتی جماعت کل‌کل کرد و کاسه کوزه‌هارو سر اونها شکست. گاهی هم قراره به خودمون به‌عنوان طرفدار تلنگر بزنیم. برای اون طرفدارهایی که تو سن رشد هستن و هورمون‌هاشون یه‌کمی جابجا شده هیچ راهکاری نداریم، جز اینکه دعوتشون کنیم به آرامش. یعنی دو سال بعد خودشون از دیدن ریز حمایت‌های مردمی‌شون از اون آدم، خنده‌شون می‌گیره.

خود من سابقه طرفداری از واکاشی زوما، انریکه تو بچه‌های مدرسه آلپ و آنشرلی دختری با موهای قرمز تا حمید استیلی و رضا شاهرودی رو هم در پرونده دارم ولی اون دوتای آخر حتی سعی نکردن بدنشون رو روی فرم نگه دارن که نسل جدید باورش بشه این‌ها یه‌زمانی ورزشکارهای ایده‌آل دوران ما بودن. ده سال تمام قد ازشون طرفداری کردم. اما طرفداری امروز با طرفداری تو زمان ما فرق می‌کنه، طرفداران امروز راحت می‌تونن حرف‌هاشون رو به گوش سلبریتی‌شون برسونن، براشون آرزوی خوشبختی در ازدواج سوم کنن، آرزوی جراحی بی‌خطر در عمل‌های زیبایی هم داشته‌باشن یا اینکه در پروسه طلاق، به اون آدم مشاوره بدن.

گاهی هم از حد مشاوره بالاتر می‌رن و با گفتن جملاتی مثل؛ گلم اون لیاقتت رو نداشت و مردها یا زن‌ها_ بستگی به دُز دشمنی سلبریتی با همسر سابقش داره_ همه‌شون مثل همه‌ان یا با ریختن تو صفحه همسر قبلی اون آدم نشون بدن، مشکل زیرساخت‌های فرهنگی حالا حالا طول می‌کشه تا حل بشه. بعضی‌ها هم فن پیج‌هاشون یه جوریه که آدم می‌مونه این‌ها طرفدار هستن یا قصد تحریب طرف رو دارن، یعنی عکس از آلبوم خصوصی طرف دارن، جوری که خودش اون عکس رو نداره. این مدل طرفداری ظاهراً نون زیادی توشه و خیلی‌ها رو به نون و نوا رسونده هرچند که روی کاغذ همون دوستی خاله خرسه در گذر دوران و به لطف تکنولوژیه، طرف با همون عکس‌ها تو اوج باید بکشه کنار!‌

پایان پیام

کد خبر : 66335 ساعت خبر : 1:56 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=66335
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات