کار اولی‌ها و بحران سرمایه در کشور

کاراولی محترم نمی‌خوام ناامیدت کنم اما قبل از دل به دریا زدن و شروع یه کار جدید که معملاً به‌صورت شغل آزاد می‌شناسمیش بهتره حواست رو جمع کنی.

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: یه وقت‌هایی شروع یک کار تازه مثل پریدن تو استخر خالی از آبه. می‌تونه ترسناک باشه، مدت زیادی طول نمی‌کشه و بالاخره یا به‌خودتون میاین یا اورژانس به خودتون میاردتون. کار اولی‌ها برای شروع یک کار جدید استرس زیادی دارن، اونها به‌اندازه سواد و آگاهی‌شون نیازهای بازار رو می‌سنجن و با توجه به اونها اولویت‌های کاری‌شون رو مشخص می‌کنن. استقبال از کارهای تولیدی در جامعه کمتره و مردم گرایش به شغل‌هایی که با هدف سرگرمی یا ارائه کالاهای وارداتی دارن. این کالاها در بازار به‌خوبی مورد استقبال قرار می‌گیرن. برای شروع یک حرفه برای کاراولی‌ها باید چند نکته اساسی رو در نظر گرفت. توجه به زمان خواب سرمایه تا رسیدن به سودآوری کامل یکی از این نکات مهمه. این زمان خواب گاهی با توجه به شرایط بازار به ۲۰۰ سال هم می‌رسه اون‌وقت حرفه‌ای که شروع کردین رو باید تو میراث فرهنگی ثبت کنین. خبر خوب اینه که با نیازسنجی طولانی‌مدت می‌شه روی برگشت زود سرمایه حساب ویژه باز کرد. خبر بد اینکه خیلی از خبر خوبه مطمئن نیستیم. دومین نکته برای شروع کار تازه ریسک کردن و توجه به تحرکات بازاره. برای اینکار باید چشم رو چشم نذارین چون ممکنه بخوابین و فردا شغل‌تون به‌طور کلی نابود شده‌باشه.

رونوشت این مطلب قراره برسه دست همه اونهایی که نبض بازار رو در دست دارن، به دست همه وارد کنندگانی که برای زمین زدن صادرات هر کار می‌زنن و حواسشون به جیب خودشون و سود و زیان شخصی‌شونه. رونوشت این مطلب قراره برسه به دست همه اونهایی که دنبال کارآفرینی هستن اما حمایت‌های کافی دولتی رو دریافت نمی‌کنن.

رونوشت این مطلب قراره برسه دست همه اونهایی که قراره شغل‌های دنیا رو درو کنن ولی کاش شلخته درو کنن که چیزی هم برای جوون پرانگیزه ولی کم‌سرمایه هم باقی بمونه. رونوشت این مطلب قراره برسه دست اونهایی که می‌دونن تو صد سال آینده چه شغل‌هایی مورد نیاز بازاره.

کاراولی محترم نمی‌خوام ناامیدت کنم اما قبل از دل به دریا زدن و شروع یه کار جدید که معملاً به‌صورت شغل آزاد می‌شناسمیش بهتره حواست رو جمع کنی، عقب کشیدن رو به موقع یادبگیر و مطمئن باش که جلوی ضرر رو از هر جا که بگیری منفعته و از ابزار تبلیغات به‌خوبی استفاده کنی، بازاریابی و مارکتینگ مجازی رو هم جز اولویت‌هات قرار بده. خبر بد اینکه روی تجمل گرایی بعضی‌ها به لطف رسانه‌های مجازی می‌شه بیشتر از قبل حساب باز کرد، بالاخره این‌روزها از کنار فیلترها و رنگ و لعاب‌های مجازی نمی‌شه به سادگی گذشت. البته همین‌که تصمیم گرفتی بیشتر از این دولت رو برای ایجاد یک شغل خاص واسه خودت تو دردسر نندازی اتفاق بزرگیه و سعی کن از این اتفاق بزرگ به سادگی نگذری.

پایان پیام

کد خبر : 75060 ساعت خبر : 11:43 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=75060
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات