بریدن درخت در خواب‌ یعنی مشکل دارم

بریدن درخت در خواب‌ یعنی مشکل دارم

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا: خواب دیدن ما معمولاً با اتهاماتی نظیر زیاد خوردن، فکر زیاد کردن، غذای سنگین خوردن، زمان نامناسب خواب‌ و… مواجه می‌شود و در نتیجه هیچ تعبیری برای آن نیست.

در واقع شرط اصلی معنا داشتن خواب، این است که در شرایط آزمایشگاهی، چرتتان بزند. اما تحقیقات من نشان می‌دهد اتفاقاً این خواب‌ها هم پیام خودشان را دارند. از آنجایی که به عنوان یک ایرانی همواره در حال احساس تکلیف هستم، می‌خواهم نتیجه این تحقیقات را در اختیار شما قرار دهم تا بیش از این مزاحم معبّران نشوید و آن‌ها هم به شما جواب سر بالا ندهند.

به هر حال اگر شما بعد از سپری کردن یک روز عادی، در یک فضای عادی و با شرایط عادی خواب دیدید، در اینجا به دنبال تعبیرش نباشید. اما هرگونه خوابی که در شرایط غیرعادی نصیبتان شد، حتی اگر با مصرف برخی آشغالیات به عالم هپروت رفتید، تعبیرتان را اینجا جستجو کنید.

بریدن درخت در خواب‌ یعنی مشکل دارم

بریدن درخت در خواب، نشانه زوال عقل شماست. در واقع نشان می‌دهد که شما در زندگی خود پسرفت داشته‌اید و همچنان به این راه ادامه می‌دهید. اگر می‌خواهید همین مسیر را ادامه دهید، که اوف بر شما. اما اگر می‌خواهید انسان بهتری شوید، بهتر است دست و پای خودتان ببندید تا عادات زشت خود را ترک کنید.

اگر درختی که می‌برید، قطور و کهنسال است، یعنی شورش را درآورده‌اید و پیش از این هم فقط ادعای فهم و درک داشتید. اما اگر درختی که به جانش افتادید، جوان است و جویای رشد، یعنی هنوز می‌توان به شما امید داشت. به شرط آنکه منتظر شنبه نباشید و همین امروز با روح خبیثتان مبارزه کنید. من هم برایتان دعا می‌کنم.

وقتی همدست دارید

اگر در خواب به تنهایی در حال قطع درخت هستید که خداوند به به اطرافیانتان صبر بدهد با چنین همنشینی. اما اگر با افراد دیگری در حال انجام این عمل شنیع هستید، یعنی در این راه تنها نیستید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که اسامی آن همراهانتان را بنویسید. اگر اسمشان یادتان نیامد، چهره‌شان را نقاشی کنید. اگر چهره‌شان را یادتان نیامد یا نقاشی کشیدن بلد نیستید(پس چه هنری دارید؟) یک علامتی بزنید و جای خالی بگذارید. بالاخره هر طور شده تعداد جمع نابابتان را یادداشت کنید تا فراموش نکنید.

حال، شما مسئولیت سنگینی بر عهده دارید. شما باید علاوه بر خودتان، افراد دیگری را هم ادب کنید. میزان موفقیت‌تان هم بستگی به خودتان دارد. به هرحال کسانی که با شما رفت و آمد دارند، یکی هستند مثل خودتان.

خواب‌ طولانی مصیبت است

اگر خوابتان تا همین جا تمام شد که شد. اما اگر خوابتان دنباله داشت، کار سختی پیش رو دارید. مدت زمان خواب، نسبت مستقیمی با سماجت شما در این رفتار در گذشته دارد و در نتیجه نیازمند تلاش بیشتری برای ترک آن هستید.

اگر در خواب‌ می‌دانستید که برای چه کاری آن را می‌برید، یعنی شما آگاهانه مرض دارید. اما اگر نمی‌دانید و در ادامه خواب متوجه آن می‌شوید یعنی ناآگاهانه مرض دارید. فرق چندانی ندارد و در هر دو صورت یک ویژگی شما را نشان می‌دهد.

فردا درباره اهداف شومتان توضیح خواهم داد.

ادامه دارد…

کد خبر : 87908 ساعت خبر : 3:39 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=87908
اشتراک در نظرات
اطلاع از
9 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

خیلی ممنون که این خزعبلات را سر هم کردید

عالی بود ، بعد از مراجعه به تعبیرات زیادی
اینو بیشتر موثر ومور قبول دیدم

Ali Bod

اصلا قبول نداشتم،مسخره بود،ادبیات نوشتاریشم اصلا درحد یه محقق نبود.هیچ ربطی هم نداره میگع هروقت حالتون خوب بود خواب تعبیر نداره هروقت مست بودین خواب دیدین خوابتون تعبیر داره،خیلی مسخرست،چون تجربه چندین ساله من و کسانی که میشناسم اصلا این رو نمیگه

Last edited 1 سال پیش by Mahan

آقا دمت گرم چقدر حالم عوض شد

خودم نبریدم کس دیگری میبرید ومن شدیدا ناراحت بودم توخواب ازین موضوع

شما فکر کنم دچار اسیب شدید روحی وروانی هستید بهتره به جای تعبیر خواب به یک روانپزشک مراجعه کنید.
اخه این چه طرز صحبت ونوشتن هست
من یه همچین خوابی دیدم ولی این صفات والفاظی که دارین به کار میبرین اصلن در من وجود نداره

بی نمک

خیلی باحال بود اولین بار بود این سبک تعبیر می دیدم مرحبا هم تلنگر داشت هم جواب و هم خندیدم