وحید امیری بیستی که شماره نوزده می‌پوشد

پایگاه خبری گلونی، محمد ساکی: وحید امیری هم از ابتدا شروع کرد و زحمت کشید. از تیم‌های لرستانی به نام‌های کوثر و گهر دورود به نفت مسجد‌سلیمان رسید و بعد از دوفصل به نفت تهران رفت. امیری در نفت تهران چهره شد و بعد از حدود دو فصل بازی از طرف کی‌روش به تیم ملی دعوت شد.

در نهایت بعد از سه سال با قراردادی جنجالی به پرسپولیس تهران پیوست. استقلالی‌ها و مخصوصا علیرضا منصوریان در آن زمان به شدت دنبال حضور او در جمع آبی‌پوشان بودند که این اتفاق نیفتاد. امیری بدون حاشیه، بدون بازار گرمی و سروصدا با قرمزهای پایتخت قرارداد امضاء کرد تا ضمن بازشدن دریچه جدید در فوتبال حرفه‌ای، او این را ندا به فوتبال ایران بدهد که من یک چپ‌پای سرعتی، سرزن، خستگی‌ناپذیر، با قدرت بدنی بالا هستم.

ورزش سه هم اشاره‌ای به او کرده است و نوشته است: رکورد وحید امیری در پرسپولیس عالی است. او در دو فصل حضورش در این تیم دو قهرمانی به دست آورده و می توان او را مهره قهرمانی سرخ ها لقب داد. امیری در لیگ شانزدهم به عنوان یکی از ستاره های لیگ برتر به پرسپولیس آمد، او در این فصل در لیگ برتر و در ۲۴ بازی ۶ گل به ثمر رساند و ۵ پاس گل هم داد. در حالی که یکی از ستاره های تیمش در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بود و کمک کرد پرسپولیس به جمع چهارتیم برسد. او در لیگ قهرمانان هم در دوازده بازی ۱ گل زد و یک پاس گل هم داد.

او حالا سی ساله است و امیدواریم امیری همانگونه که لایق است همچنان بدرخشد تا بعد از جام‌جهانی او را در لیگ‌های معتبر اروپایی ببینیم.

پایان پیام

کد خبر : 88238 ساعت خبر : 9:40 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=88238
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات