استندآپ کمدی ساره رشیدی و حرکت روی خط صاف

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا: ساره رشیدی اجرای خوبی دارد، مسلط است. اما استندآپ کمدی خوب یک پایه مهم دیگر هم دارد و آن متن خوب است.

خاطره برای لبخند

استندآپ کمدی ساره رشیدی با محوریت تفاوت مردمان شیراز و شمال ایران در زمینه کار و تلاش اجرا شد و حرف‌هایش را در بستر ماجرای یک دختر دانشجوی شیرازی در شمال با صاحبخانه‌ای شمالی روایت کرد. او از لهجه هر دو گروه استفاده کرد تا متن خودش را تقویت کند.

اما چنن اتفاقی نیفتاد. مشکل اصلی متن یکدست و بدون فراز و فرود او بود. حدس زدن آنچه او در ادامه خواهد گفت کار سختی نبود و همین موضوع از اشتیاق مخاطب برای پیگیری استندآپ او می‌کاست. نبود نقطه قابل توجهی برای گرفتن خنده کافی از مخاطب در یک استندآپ، روایت کمدین را به جایی می‌رساند که اگر دقایقی از اجرا را هم از دست بدهد، ضرر نکرده است.

نه دغدغه نه خنده

متن ساره رشیدی نیز همانند برخی از متن‌های دیگر نه از خنده به میزان کافی برخوردار بود و نه از یک دغدغه سخن می‌گفت. بنابراین مشخص نیست چرا این متن برای یک استندآپ کمدی انتخاب شده بود. این موضوع حتی در میزان خنده حاضران در استودیو که معمولا شرکت‌کنندگان را با خنده همراهی می‌کنند هم مشاهده شد.

ساره رشیدی

نبود متن خوب یکی از مهم‌ترین ضعف‌های اکثریت شرکت کنندگان است. کمدین‌های حاضر در یک مسابقه پیش از شرکت در برنامه باید تعدادی متن چکش کاری شده همراه خود ببرند. مگر آنکه خود نیز امیدی به بالارفتن از هر مرحله نداشته باشند. ساره رشیدی باید بداند برای یک اجرای خوب؛ تمرکز بیشتری بر متن نیاز است.

پایان پیام

کد خبر : 97490 ساعت خبر : 4:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=97490
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات