مشکل بزرگ همدان برای گردشگران

مهمترین معضلی که همدان پیش رو دارد، معضل کمبود پارکینگ است. چیزی که در آینده گردشگران همدان را آزار خواهد داد، سرگردانی در این شهر برای جای پارک است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، شهر همدان پایتخت گردشگری آسیا در سال ۲۰۱۸ است.

این روزها اگر به همدان سفر کنید، متوجه می‌شوید که همه چیز برای پذیرایی و میزبانی از گردشگران ایرانی و خارجی مهیا است، اما همدان یک مشکل بزرگ داد که به راحتی و در زمان مدت کوتاه نمی‌تواند آن را حل کند.

در طول دهه‌های گذشته اغلب شهرهای ما شبیه هم شده‌اند. شهرهای ایران مشترکاتی با هم دارند که یکی از این وجوه مشترک، ترافیک شهری است. مهمترین معضلی که همدان پیش رو دارد، معضل کمبود پارکینگ است. چیزی که در آینده گردشگران همدان را آزار خواهد داد، سرگردانی در این شهر برای جای پارک است.

مشکل بزرگ همدان برای گردشگران

البته گردشگران خارجی کمتر از گردشگران داخلی به دنبال جای پارک خواهند گشت، اما آن‌ها هم از شلوغی خیابن‌ها کلافه خواهند شد.

شهری مثل همدان می‌توانست در دهه‌های گذشته طوری توسعه پیدا کند که در سال ۲۰۱۸ بتواند ترافیک روانی داشته باشد و پذیرای جمعیت زیادی از مسافران باشد، اما همدان مانند بسیاری از مراکز استان‌ها اینطوری رشد نکرد. همدان شهری است که با جمعیت زیاد گردشگر، دچار ترافیک شدید می‌شود و برخی از خیابان‌هایش قفل می‌شود.

همدان پایتخت گردشگری آسیا در سال ۲۰۱۸

به نظر می‌رسد مردم همدان می‌توانند به کمک شهرشان بیایند و در روزهای تعطیلی و آخر هفته از خودروی شخصی کمتر استفاده کنند تا جا برای تردد مسافران باشد. به نظر می‌رسد همدان نیازمند یک پویش مردمی است تا شهروندان این شهر به آن پویش بپیوندند و در روزهای شلوغ و آخر هفته از خودروی شخصی کمتر استفاده کنند.

پایان پیام

کد خبر : 100133 ساعت خبر : 10:58 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=100133
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات