میزان قاچاق سوخت را از مسئولان نپرسید

پایگاه خبری گلونی، معین بادپاآقای زنگنه وزیر نفت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره میزان قاچاق سوخت گفته است:«مقدار آن را فقط خدا می‌داند».

خیلی خوب است که برخی از مسئولان تا این حد مثل ما مردم عادی می‌مانند. بدون شک این موضوع نشانه خاکی بودن آنهاست.

اینکه ما فکر کنیم برخی از مسئولان باید بیشتر از ما بدانند و اصلا برای همین مسئول شده‌اند، توقع زیادی است. بالاخره مسئولان هم از همین مردم هستند. مگر قرار نیست مثل ما باشند؟ ضمن آنکه این نشان می‌دهد هیچ حرف نگفته‌ای بین مسئولان و مردم وجود ندارد. چون اگر آنها چیزی می‌دانستند حتما می‌گفتند.

اطلاع مردم از میزان قاچاق سوخت

البته ما شک نداریم در همین کشور برخی از مردم یا از همان قاچاقچیان عزیز سوخت هستند که می‌توانند آمار دقیق یا حتی نزدیک به واقعی ارائه دهند.

یعنی برخی مردم از مسئولان درباره برخی موارد بیشتر اطلاع دارند. شاید به این خاطر است که مردم بیشتر در جریان زندگی خودشان هستند و درگیر مشکلات بزرگ کشور نیستند. شاید هم به خاطر این است که مردم بیشتر روزنامه می‌خوانند. بالاخره در همین روزنامه‌ها هم عدد و ارقام وجود دارد.

قاچاق سوخت و اعصاب ملت

اصلا فرض کنیم که این اعداد را دانستیم. جز این است که اعصاب مردم خرد می‌شود یا افسوس می‌خورند.

در حالی که کاری هم از دستشان برنمی‌آید. شاید بپرسید آیا از دست آقای زنگنه هم کاری برنمی‌آید؟

باید گفت این را ما نمی‌دانیم. فقط خدا می‌داند. اما اگر برمی‌آمد حتما پیگیر اعداد و ارقام می‌شدند. شاید هم ایشان برای تمدد اعصاب خودشان ترجیح دادند درباره این موضوع اطلاع نداشته باشند.

بهتر است آقای زنگنه از مردم بخواهند تا درباره موضوعی اگر اطلاعی دارند به ایشان بگویند. هرچند که اگر شک داشتند می‌توانند باز هم بگویند نمی‌دانند. به هرحال ندانستن عیب نیست. نپرسیدن عیب است. بهتر نیست حال که آقای زنگنه نمی‌داند، حداقل از یکی بپرسد؟

پایان پیام

کد خبر : 104356 ساعت خبر : 5:58 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=104356
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات