فیلترینگ اینستاگرام چه تاثیری روی این شبکه اجتماعی و جامعه ایران می‌گذارد

فیلترینگ اینستاگرام چه تاثیری روی این شبکه اجتماعی و جامعه ایران می‌گذارد؟

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: حالا که بحث فیلترینگ اینستاگرام داغ است و کاملا مشخص است همه مسئولان دارند درباره بعد از فیلترینگ صحبت می‌کنند ما هم می‌خواهیم اتفاقات بعدش را تشریح کنیم تا نگویند نگفتید!

یک. حضور مسئولان در اینستاگرام چندین برابر می‌شود. مسئولان حساب‌های رسمی می‌سازند و فعالیتشان را با شعار هر یک ساعت یک عکس افزایش می‌دهند.

دو. میزان تراکنش بانکی در کشور به میزان خیره‌کننده‌ای بالا می‌رود. البته معلوم نیست چرا. فقط می‌‌دانیم این رقم برای گرفتن یک رمز و نام کاربری است.

سه. کشورهای خارجی با کمبود سرور مواجه می‌شوند. آنها می‌گویند ایرانیان بیشترین بخش مشتریانشان را تشکیل می‌دهند. اما دروغ می‌گویند ایرانی با سرور خارجی چه کار دارد؟

فضای بعد از فیلترینگ اینستاگرام چه شکلی است؟

چهار. فضای اینستاگرام در روزهای اول یک جوری است. احتمالا تعداد پست‌ها کاهش پیدا می‌کند. حتی ممکن است کیفیت پست‌ها هم بهبود پیدا کنند. چون ارزش ندارد هر عکس و ویدئویی را آپلود کرد. البته این زمان تا ۴۸ ساعت بیشتر پایدار نیست.

پنج. تعداد حساب‌های کاربری در نمونه‌های داخلی سر به فلک می‌کشد. اما بعد مشخص می‌شود همه نام‌های کاربری را خود صاحبان این اپلیکیشن‌ها ساخته‌اند.

شش. فرایند ورودی و خروجی اینستاگرام تغییر می‌کند. یعنی پیش از این، بیشتر تصاویر ایرانیان از داخل، استوری می‌شد و خارجی‌ها می‌دیدند، از این بعد خارجی‌ها می‌گذارند، داخلی‌ها اگه بتوانند می‌بینند. البته ممکن است در ساعات اولیه، ایرانیان خارج بگذارند، فقط خودشان هم بتوانند ببینند.

بخش های خبری بعد از فیلترینگ اینستاگرام چه می‌گویند؟

هفت. انتشار آمار کاربران شبکه‌های اجتماعی داخلی به اولین خبر بخش‌های خبری تبدیل می‌شود. این آمار هر روز به میزان ۱۲۰ افزایش می ‌ابد و حیرت دنیا را از این میزان حساب کاربری به دنبال خواهد داشت.

هشت. در ساعات اولیه، بسیاری از خبرگزاری‌ها و نهادها صفحات خود را در اینستاگرام می‌بندند. البته شش ماه بعد نوبتی دوباره فعالیتشان را در این پیام‌رسان از سر می‌گیرند.

در مجموع می‌توان گفت به دلیل نبود موضوع مهم در کشور، خودمان به یک طریقی باید سرمان را گرم کنیم. وگرنه حوصله‌مون سر می‌ره. از بس که همه چی خوبه. و عادیه.

پایان پیام

کد خبر : 110611 ساعت خبر : 11:06 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=110611
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات