فیلم پاستاریونی با چهره‌ اینستاگرامی تاکنون توانسته است بیش از دو میلیارد بفروشد

فیلم پاستاریونی ساخته سهیل موفق با استفاده از چند بازیگر مطرح و یک چهره‌ اینستاگرامی تاکنون توانسته است بیش از دو میلیارد بفروشد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سینمای ایران بعد از فیلم‌های کمدی سطحی و مبتذل حالا به جایی رسیده که برای فروش بیشتر دست به دامن چهره‌های اینستاگرامی می‌شود. چهره‌هایی که اغلب تنها هنرشان جذب لایک و کامنت و فالوور بیشتر و در ادامه آن گرفتن تبلیغ است.

فیلم پاستاریونی ساخته سهیل موفق با استفاده از چند بازیگر مطرح و یک چهره‌ اینستاگرامی تاکنون توانسته است بیش از دو میلیارد بفروشد.

فیلم‌های کمدی بدون داستان و کیفیت حداقلی کم بود حالا باید برای دیدن شخصیت‌های مجازی و لایک‌گیر! اینستاگرام بلیت بخریم و به سینما برویم.

این فیلم به همان اندازه که در خلاصه داستانش (دورِ پولاتو کِش ماست بنداز، کش می‌چسبه به پول، موقع خرج کردن سختت می‌شه پولاتو در بیاری، اون وقت کمتر خرج می‌کنی) آمده است، سطحی و بدون کشش است.

به نظر می‌رسد بیشتر سرمایه‌گذاری سازندگان این فیلم بر روی نقشی باشد که حمید سپیدنام ملقب به مستر تیستر در این فیلم ایفا می‌کند.

سازندگان بدون شک نگاه ویژه‌ای به فالوورهای مستر تیستر داشته‌اند و البته از شواهد هم پیداست که به میزانی که انتظار داشتند نتوانستند در کار خود موفق باشند.

این‌گونه فیلم‌ها که بیشتر با تیم بازیگران پرتعداد و گران‌قیمت ساخته می‌شوند هیچ بازدهی برای سینمای ایران ندارند و کارایی آنها فقط مشهور کردن سازندگان و البته کسب درآمد از این راه است.

جای تاسف دارد که اکران این فیلم استثنایی و بسیار منظم‌تر و گسترده‌تر از فیلم‌هایی است که از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند و از نظر سینمایی چندین پله بالاتر از این فیلم قرار می‌گیرند.

فیلم‌هایی که به جرم مستقل بودن و حرف داشتن، مورد غضب نهادهای مرتبط با اکران مانند حوزه هنری قرار می‌گیرند و حتی برای گرفتن سالن اکران هم با مشکل روبه‌رو می‌شوند.

پای چهره‌های اینستاگرامی در تلویزیون از قبل باز شده بود و حالا هزینه‌‌ای که باید در راه ساخت فیلم‌های سینمایی باکیفیت و هنری خرج شود، صرف چهره‌های مجازی شود.

سینما جای شخصیت‌هایی که تنها تخصصشان این است که در صفحه خود بگویند این صفحه را بالا بکشید تا فلان حجم اینترنت و بهمان مبلغ را برنده شوید، نیست.

پایان پیام

کد خبر : 111213 ساعت خبر : 8:36 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=111213
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات