آقای حناچی باید حواسش را جمع کند رفتارهای غیر متعارفش تبدیل به روال غلط نشود

آقای حناچی باید حواسش را جمع کند رفتارهای غیر متعارفش تبدیل به روال همیشگی نشود

پایگاه خبری گلونی، آراز صالحی: اینکه بالاخره از بین مسئولین یک نفر پیدا شده است که این قدر به فکر وعده‌هایی که داده هست و پای حرفی که زده این قدر محکم ایستاده است جای خوشحالی و البته بدحالی دارد.

کسی که سه شنبه کله سحر توی این زمهریر و شلوغی و آلودگی هوا دوچرخه زین می‌کند و توی این خیابان های بدون مسیر اختصاصی برای دوچرخه سواری پا به رکاب می‌شود که به شکلی نمادین نشان دهد که توی شهری مثل تهران هم ‌می‌شود بدون استفاده از اتومبیل شخصی تردد کرد واقعا جای نگرانیست.

خبرها حاکی از آن است که در سیزدهمین سه شنبه بدون خودرو، حناچی شهردار تهران پس از رکابزنی از میدان توحید تا پارک شهر، به جمع ورزشکاران حاضر در پارک شهر پیوست و ضمن انجام ورزش صبحگاهی به گفت و گو با شهروندان پرداخت.

یعنی رکابزنی و تردد با دوچرخه در سطح شهر و استفاده از وسایل نقلیه عمومی خودش کم بود، ورزش صبحگاهی و گفت و گو با شهروندان هم به آن ضمیمه شد و نگرانی‌های ما را بیشتر کرد.

ما نگران این هستیم که فردا روز یک طوری نشود که یک همچین رفتارهای غیر معمول و نامتعارفی باعث شود که شهروندان از سایر مسئولین هم چنین توقعات بی جایی داشته باشند.

یعنی یک وقت طوری نشود که بین مردم چنین توقعاتی جا بیافتد که مسئولین همینطور بیایند توی تاکسی و اتوبوس و مترو ، بین شهروندان عادی تردد کنند.

یک وقت طوری نشود که مردم توقع این را پیدا کنند که مسئولین همینطور بیایند توی کوچه و بازار و با آنها به گفت و گو بپردازند و پای درد دلشان بنشینند.

اصلا در حافظه تاریخی ما مسئولی که ورزش صبحگاهی انجام بدهد مگر هست؟

بالاخره در طی این همه سال مسئولین قبلی تلاش ها کرده اند و زحمت ها کشیده اند در راستای هماهنگ سازی سطح توقعات مردم و شان و مقام مسئولیت.

یعنی آقای حناچی باید حواسش را جمع کند که یک وقت با رفتارهای غیر متعارفش باعث نشود زحمات چندین ساله مسئولین قبلی یکهو و در طی مثلا سیزده هفته نقش بر آب شود.

پایان پیام

کد خبر : 115020 ساعت خبر : 11:54 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=115020
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

امیدوارم از این رفتار خوب یاد بگیرن مردم ما