نان مسئولین را آجر نکنید چون فرزندان آنها باید زندگی کنند و شاد باشند

نان مسئولین را آجر نکنید چون فرزندان آنها باید زندگی کنند

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: سیداحسان قاضی‌زاده‌هاشمی طراح اصلی قانون منع بکارگیری بازنشستگان در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به جزئیات اجرای این قانون، گفت:

«راهکار قانونی برای برخورد با مدیرانی که خلاف قانون در مسئولیت مانده باشند، وجود دارد و قوه‌قضائیه نیز به موضوع ورود می‌کند.»

البته ما که قصد نداریم نان مسئولینی از این دست رو آجر کنیم شاید بهتره با هم مشکلات خاص اونها رو بشنویم و با مشکلات خاص خودمون مقایسه کنیم و بعد تصمیم بگیریم.

نان مسئولین را آجر نکنید چون فرزندان آنها باید زندگی کنند

البته مسئولی که با همه این ضرب‌الاجل‌ها هنوز مسئول مونده باشه قبل از هرچیزی باید یه‌تست ژنتیک بده. چون به احتمال زیاد هشتاد درصد بافت‌های بدنش تبدیل به همون میز و صندلی شدن که با همه وجود بهش چسبیده.

قبل از اینکه از یه همچیین مسئولی که دغدغه خدمتگزاری ز گهواره تا گور داره شکایت کنین پای حرف‌هاش بنشین حتماً قانع می‌شین که طفلکی به این پول احتیاج داره.

حواشی زندگی پسر مسئول مربوطه

آقای «شین- سین» مسئول با شصت سال سابقه کار و توانایی انجام ۱۴ کار همزمان و ۲۷ مورد دورکاری و سه بار دعوت به کار مجدد با حقوق ماهیانه ۴۰۰ میلیون تومنی از برآورد کارها به ما می‌گه:

«من و همسرم با پول یارانه زندگی می‌کنیم؛ چون حقوق و مزایای سالیانه‌ام رو ارز می‌کنیم و برای اون پسرمون که تو آلمانه می‌فرستیم. البته قول داده که بعد از پایان تحصیل برگرده به ایران و به کشورش خدمت کنه برای همین به من گفته این‌قدر اینجا بمونم تا درسش تموم بشه و پست من رو تحویل بگیره. هرچقدر بهش می‌گم بابا من دیگه پاهام پشت این میز خشک می‌شه زودتر بیا؛ در جواب به من می‌گه:

«این آی‌کیو رو از تو ارث بردم دیگه. سریع‌تر از این نمی‌تونم واحدها رو بگذرونم.» و من هم باید ثابت کنم به جز آی‌کیوی در حد جلبک بهش چیزهای مهم‌تر هم دادم مثل همین پست مشاور وزیر فلان.»

دختر مسئول مربوطه هم نیازمند کمک است

البته دخترم هم که در اون سوی دنیاست هم نیازمند کمک مالیه منه.

درسته که ازدواج خوبی داشته ولی بالاخره بچه مسول نباید آب تو دلش تکون بخوره.

برای همین مجبورم سالیانه مقادیر زیادی از پول خرید درخت کریسمس تا لباس هالوین بچه‌ها و بوقلمون روز عید شکرگزاری هزینه کنم و براش بفرستم تا کمبودی احساس نکنه.

خدا رو شکر اون قصد برگشتن نداره؛ وگرنه همسرم هم باید به موازات من کار می‌کرد تا بعد از برگشت مشاور بانوان در امور یه‌چیزی بشه و اینجا هم مثل اونجا آب تو دلش تکون نخوره. می‌بینین من همه این کارها رو برای خونواده انجام می‌دم؛ دلتون میاد از من شکایت کنین؟!

نان مسئولین را آجر نکنید چون فرزندان آنها باید زندگی کنند

پایان پیام

کد خبر : 113031 ساعت خبر : 12:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=113031
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

این یه حرف بی ارزشه