هشدار رانش زمین در لرستان و خرابی جاده‌ها؛ از تردد در جاده‌های لرستان خودداری کنید

هشدار رانش زمین در استان لرستان و خرابی جاده‌ها؛ از تردد غیر ضروری در جاده‌های لرستان خودداری کنید

پایگاه خبری گلونی پروین استکی:

استان لرستان یکی از مهمترین نقاط گردشگری ایران است که از هر نظر گردشگران و مسافران را به خود جذب می‌کند.

از تفرجگاه‌های طبیعی مثل تخت‌شاه و شیزر و مخمل‌کوه و تفرجگاه نوژیان گرفته تا آبشارهای بیشه و آب‌سفید و خورشید و وارک و دریاچه‌ زیبای کیو و چشمه‌های طبیعی با پوشش گیاهی نادری که نظر اغلب تورهای گردشگری را به خود جلب می‌کند.

فصل بهار و تابستان زمان مناسبی برای فعالیت تورهای گردشگری است و اکثر تورها متوجه لرستان و جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی تاریخی آن هستند.

هشدار رانش زمین در استان لرستان و خرابی جاده‌ها

سیلاب اخیر که در فروردین نود و هشت در لرستان رخ داد علاوه بر خساراتی که در زمین های کشاورزی و خانه ها و شهرها و روستاها به بار آورد، قسمت عمده‌ای از جاده ها و مسیرهای لرستان را نیز ویران کرد.

بازسازی این جاده‌ها به زمان و همت نیاز دارد.

لذا با توجه به خرابی‌ها و نابسامانی‌های جاده‌ای به تورهای گردشگری و افرادی که قصد سفر به لرستان را دارند توصیه می‌شود قبل از سفر از صحت جاده‌ها و باز بودن مسیر اطمینان حاصل کنند.

همچنین به دلیل فرسایش خاک منطقه و رانش شدیدی که در لرستان رخ داده است حضور افراد بدون تخصص و گردشگرانی که برای تفریح و بازدید از مکان‌های گردشگری به لرستان سفر می‌کنند و هیچ گونه اطلاع در مورد زمین‌های سست و رانش زمین ندارند، به شدت منع می‌شود.

هشدار رانش زمین در استان لرستان و خرابی جاده‌ها

تردد افراد معمولی در لرستان بسیار خطرناک است.

 برای حضور در این استان افراد متخصص و حرفه‌ای که قدرت تشخیص مناطق پر خطر را دارند مورد نیاز است تا خدای نکرده دچار حادثه نشوید.

از هموطنان عزیز خواهشمندیم برای حفظ سلامت خود و همراهانشان به هشدارهای مربوط به وضعیت و امنیت زمین‌ها و جاده‌های لرستان توجه کنند و ایمنی را رعایت نمایند.

به امید آبادانی دوباره استان لرستان و میزبانی هزاران گردشگر از اقصی نقاط ایران.

پایان پیام

کد خبر : 118910 ساعت خبر : 12:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=118910
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات