داوطلبان کنکور خودشان دل‌شان می‌خواهد

داوطلبان کنکور دل‌شان می‌خواهد کنکور بدهند؛ به من و شما چه؟

به گزارش گلونی احسنت! احسنت! من خودم اصلا از وقتی که این را شنیده‌ام یک ریز دارم دست می‌زنم و تشویق می‌کنم. همین است!

ما که به زور کنکور نمی‌گیریم. بچه‌ها خودشان می‌خواهند کنکور بدهند. وگرنه ما که اصلا سی سال است که داریم تلاش می‌کنیم کنکور را حذف کنیم. اما بچه‌ها… این بچه‌ها هستند که خودشان می‌خواهند کنکور بدهند.

داوطلبان کنکور دل‌شان می‌خواهد

باز اشخاص پررویی پیدا می‌شوند که می‌گویند اصلا شما از کجا می دانید که خواست دانش‌آموزان این است؟ خدمتتان عرض کنم همانطور که فهمیدیم ۸۰% نسبت به برگزاری آزمون دکترا رضایت داشته‌اند دیگر.

قرار است بعد از کنکور یک نظرسنجی از دانش‌آموزان داشته باشیم که مشت محکمی باشد بر دهن این‌ها که می‌گویند ما همینطوری از روی هوا حرف می‌زنیم. وگرنه نتیجه نظرسنجی را که از قبل می‌دانیم.

همان‌ها باز وقتی جوابی ندارند که در برابر مشت محکم ما بدهند، می‌گویند که اصلا کار وزارت بهداشت این نیست که نگران این باشد که بچه‌ها چه می‌خواهند و بیشتر باید به این فکر کند که چه کاری به صلاح است.

ولی مگر ما از این پدر و مادرهای سنتی هستیم که اصلا خواست بچه را در نظر نگیریم و هر کاری که فکر می‌کنیم درست است انجام بدهیم؟

پس تکلیف احترام به نظرات همدیگر چه می شود؟ خیر. ما حرف‌های عزیزانمان را می‌شنویم و با شرایط موجود در کشور مقایسه می‌کنیم و بعد تصمیم می‌گیریم.

حالا که دانش‌آموزان اینطور می‌خواهند، ما الکی بیاییم کنکورشان را عقب بیندازیم که مرگ و میر کم‌تر شود؟ خب مردم می‌روند در سواحل خزر تجمع می‌کنند و جبرانش می‌کنند.

برای همین تصمیم ما بر این بود که کنکور را برگزار کنیم که اصلا همه با همدیگر یک‌هو بمیرند. هرچند مرگ و زندگی دست خداست و ما صرفا یک مشت وسیله‌ایم.

باز هم مخالف مایید؟ خب باشید! ما هر قدر هم تلاش کنیم، شما حسودان چون پدر و مادری که حرف‌هایتان را بشنوند نداشته‌اید، قبول نمی‌کنید. واقعا برایتان متاسفم و امیدوارم گره‌های کودکی‌تان باز شود.

در خبرها داشتیم:

حریرچی معاون کل وزارت بهداشت: جمعیت کل کنکور در کشور به اندازه جمعیت یک روز در ساحل مازندران و گیلان نیست. بچه‌ها می‌خواهند کنکورشان را بدهند، اعصابشان خراب است.

پایان پیام

نویسنده: ساینا محمدیان

کد خبر : 170511 ساعت خبر : 7:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=170511
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات