شانس پرسپولیس برای میزبانی آسیا بالاتر از سایر تیم‌هاست

شانس پرسپولیس برای میزبانی آسیا بالاتر از سایر تیم‌هاست

چهار باشگاه ایرانی خواستار میزبانی از مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا شده‌اند و در بین این چهار نماینده فقط یک تیم بیشترین شانس را برای کسب امتیاز میزبانی دارد.

به گزارش گلونی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ قرار است به دلیل شیوع ویروس کرونا بازهم به طور مجتمع برگزار شود.

اما این‌بار به جای اینکه همه بازی‌ها در یک کشور انجام شود، هر گروه یک میزبان خواهد داشت.

هرچند که چهار نماینده ایران، پرسپولیس، استقلال، تراکتور و فولاد (در صورت پیروزی در پلی آف) درخواست میزبانی داده‌اند.

شرایط میزبانی تیم‌های ایرانی و عربستانی در آسیا با سایر نمایندگان آسیا متفاوت است.

چراکه روابط مابین ایران و عربستان باوجود نشانه‌های مثبت بهبود، همچنان با مشکل روبه‌رو بوده و شرایط میزبانی برای هیچکدام از این دو کشور و نمایندگان‌شان فراهم نیست.

شانس پرسپولیس برای میزبانی

در بین تیم‌های ایرانی شانس هیچ‌کدام از این تیم‌ها به اندازه پرسپولیس نیست و تنها تیمی است که می‌تواند امیدوار به کسب میزبانی با درصد بالا باشد.

چراکه سرخ‌پوشان با الریان قطر، گوا هند و یکی از دو تیم الوحده امارات و یا الزورا عراق هم‌گروه شده‌اند و هیچ تیم عربستانی شانس حضور در این گروه را ندارد.

بنابر اعلام «امیرعلی حسینی» مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، با توجه به پیگیری‌های مدیریت باشگاه و بررسی‌های صورت گرفته در ارتباط با نحوه انجام پروتکل‌ها و استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان، باشگاه پرسپولیس درخواست میزبانی بازی‌های گروه پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ را ارسال کرد.

درخواست پرسپولیس برای میزبانی بازی‌ها، روز شنبه ۱۸ بهمن، ارسال شد. فرم ارسالی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، همراه با مشخصات چهار هتل، سه زمین تمرین و دو ورزشگاه جزو مدارک ارسالی بود که با هماهنگی فدراسیون فوتبال ایران انجام شد.

بازی‌های مرحله گروهی غرب آسیا از ۲۵ فروردین تا دهم اردیبهشت سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و با احتساب زمان ورود تیم‌ها، میزبانی مرحله گروهی حدود ۲۰ روز به طول می‌انجامد.

پایان پیام

کد خبر : 204593 ساعت خبر : 10:19 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=204593
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات