کره زمین نقطه مشترک همه انسان‌هاست

کره زمین نقطه مشترک همه انسان‌هاست

به گزارش گلونی زینب شاه‌زمانی در پویش پیک زمین نوشت:

«روی زمین گردِ ما، آدم‌های زیادی زندگی می‌کنند. ما آدم‌های ساکن زمین با همه تفاوت‌های‌مان اما یک شباهت داریم و آن هم زندگی‌مان روی کره زمین است.

درست است که سبک زندگی هرکدامِ ما با دیگری تفاوت دارد اما شباهتی که در دل همه زندگی‌ها نهفته است «وابسته بودنش به زنده ماندن» است.

ما آدم‌های روی زمین فقط تا وقتی در این دنیا زندگی می‌کنیم که زنده بمانیم.

کره زمین نقطه مشترک

هر آدمی برای زنده ماندنش شرایط متفاوتی را مطرح می‌کند. ما آدم‌های روی زمین با وجود شرایط متفاوت‌مان برای زنده ماندن اما یک شرط مشترک هم داریم و آن نفس کشیدن است. نفس کشیدن‌های‌مان با وجود همه شرایط کلیشه‌ای و متفاوت اما یک شرط مهم و مشترک برای جریان داشتنش دارد و آن هم اکسیژن و هواست.

همه این واژه‌ها را سرهم کردم و کنارهم چیدم تا بگویم که ما آدم‌های متفاوت یک نقطه اشتراک مهم و حیاتی داریم و آن هم زمین است.

البته همین زمین هم تا وقتی نقطه مشترک داشته‌های‌مان می‌ماند که اکسیژنش به همه ما برسد. اکسیژنِ زمین هم وقتی تقسیم عادلانه و کافی دارد که طبیعت نفسش به شماره نیفتد.

ما آدم‌های روی زمین، بر سر هر موضوعی هم که با هم اختلاف داشته باشیم و خودمان را جدا و متفاوت از هم بدانیم، هر چقدر هم که سفیدتر یا سیاه‌تر و پول دارتر یا فقیرتر باشیم هرچقدر هم که با هم متفاوت و از هم دور باشیم اما بازهم به هم نزدیکیم.

ما آدم‌های روی زمین با همه دوری‌ها و تفاوت‌ها اما بازهم به هم شبیه و نزدیکیم البته فقط تاوقتی که زمین و درخت و هوایی باشد که نفس بکشیم و زنده بمانیم.»

پایان پیام

کد خبر : 217939 ساعت خبر : 0:54 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=217939
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات