کلیدواژه های بازی مافیا و یادگیری آن

کلیدواژه های بازی مافیا و یادگیری آن

به گزارش گلونی هر شهری اصطلاحات و کلمات خاص خودش را دارد و بهتر است برای ورود به آن با واژه‌های کلیدی آشنا شد تا هر بازیکنی عملکرد قابل قبولی از خود به جا بگذارد.

خوبی بازی مافیا هم این است که اگر کلمه‌ای را سهواً اشتباه بگویید به شما خرده نمی‌گیرند و فقط کمی بهتان می‌خندند.

هرچند که بعضی از بازیکنان، از فشار بیش از حد بازی کلماتی ابداع می‌کنند که نظیر آن وجود ندارد، اما به هر حال چیزی از ارزش‌های کلمات کلیدی کم نمی‌کند.

کلیدواژه های بازی مافیا

کنسه: گول زدن؛ در اصل راهنمایی کردن شهر به سمت یک هدف. در شهر غالباً مافیا کنسه می‌دهد. چون شهروندان هدفی در شهر نمی‌بینند که دیگران را به یک سمت هدایت کنند.

نقش دزدی: زمانی که یک بازیکن به صورت غیر مستقیم خود را صاحب نقش دیگری اعلام می‌کند. برای آن که ازتان دزدی نشود، خوب حواس‌تان را جمع کنید و به موقع مچ بازیکن مدعی را بگیرید و آخر بازی تازه دنبال نقش‌تان نگردید.

دفاعیه: فرصتی که به بازیکنان با رای بالا داده می‌شود تا از خود دفاع کنند. در اصل این فرصت مانند چاقوست هم می‌توانید کاری کنید تعداد رای‌ها کم شود و هم می‌شود خودکشی کرده و تعداد رای‌ها را بیشتر کنید.

پشت دست بازی کردن: انتخاب یک بازیکن و مانند او بازی کردن. یعنی او هر چه گفت باید لایک نشان دهید و هر کس با مخالف بود دیس‌لایک نشان دهید. راحت‌ترین کار برای آن که به مغزتان فشار نیاورید و دنباله رو دیگران باشید.

خود زنی: زمانی که مافیا یکی از یاران خود را با دستان خود از بازی حذف می‌کند. بیشتر برای سفید شدن مافیا این اتفاق می‌افتد و شهروندان بدون آن که بدانند، به نفع‌شان می‌شود.

تک رأی: زمانی که یک بازیکن از مافیا بودن دیگری مطمئن است و به شهر پیشنهاد می‌دهد او با بیشترین آرا بیرون برود. این کار اعتماد به نفس بالایی می‌خواهد چون کاملاً شبیه راه رفتن بر لبه تیغ است.

پایان پیام

قسمت‌های دیگر را بخوانید

نویسنده: سارا ملاعباسی

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 239256 ساعت خبر : 8:08 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=239256
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات