اپلیکیشن بازیک محفلی برای گیمرهای حرفه ای

اپلیکیشن بازیک محفلی برای گیمرهای حرفه ای

به گزارش گلونی علاقه‌مندان به بازی‌های موبایلی و گیمرها این روزها در اپلیکیشن بازیک دور هم جمع شدند تا در یک جشنواره بزرگ شرکت کنند.

بازیک یک فروشگاه تخصصی برای دانلود بازی‌های موبایلی است که زیر نظر ایرانسل فعالیت می‌کند. کاربران در بازیک به انواع بازی‌های موبایلی دسترسی دارند، نظر و تحلیل و نقد و بررسی خود را در مورد بازی‌ها با دیگران به اشتراک می‌گذارند و در قسمت مجله بازیک از اطلاعات جدید در مورد بازی‌ها باخبر می‌شوند.

کاربران بازیک اگر از اینترنت ایرانسل استفاده کنند با خرید اشتراک می‌توانند با ترافیک نیم‌بها بهترین بازی‌های روز دنیا را دانلود کنند.

کاربران بازیک حتی دیگر دغدغه تماشای تبلیغ در بازی‌ها را نخواهند داشت و تمام تمرکزشان صرف ارائه یک بازی حرفه‌ای، کسب امتیازهای بالا و دریافت جوایز جذاب از بازیک می‌شود.

گیمرها در بازیک می‌توانند رتبه خود را در بین بازیکن‌های حرفه‌ای دیگر تماشا کنند و با شرکت در جشنواره‌ها و مسابقات دوره‌ای بازیک جوایز مختلف را درو کنند.

نصب سریع و آسان بازی‌ها، طیف وسیعی از بازی‌های موبایل و دانلود بازی‌های آرکید مهمترین دستاوردها و شاخص‌های اپلیکیشن بازیک است. بازیک، کار اهالی بازی‌های موبایلی را در گوشی‌های اندروید آسان کرده است.

در جدیدترین جشنواره بازیک از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۰، کاربران می‌توانند با کسب امتیاز در اپلیکیشن بازیک، جایگاه خود را در جدول رده‌بندی امتیازهای بازیک ارتقا بدهند و در قرعه‌کشی جوایز بازیک شرکت کنند.

به این ترتیب، هم از بازی‌های متنوع این اپلیکیشن لذت می‌برند و هم به جایزه‌های هیجان‌انگیز بازیک نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند. جوایزی مانند یک کنسول بازی پلی‌استیشن، ۵ گوشی هوشمند و ۱۰ ماوس ویژه گیمینگ.

پس اگر به دنیای بازی‌های موبایلی علاقه دارید، اگر جزو گیمرهای حرفه‌ای هستید و اگر دوست دارید در حین لذت بردن از بازی شانس برنده شدن جوایز ارزشمند را داشته باشید، نرم‌افزار بازیک را نصب کنید و به دیگران ثابت کنید که چه کسی از همه بهتر است.

اپلیکیشن اندروید بازیک از طریق چارخونه یا وب‌سایت رسمی این اپلیکیشن به این نشانی در دسترس و به صورت رایگان قابل دانلود است.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 244155 ساعت خبر : 10:27 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=244155
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات