در کدام هتل شیراز اقامت کنیم؟

در کدام هتل شیراز اقامت کنیم؟

شهر زیبای شیراز، یکی از تاریخی‌­ترین شهرهای ایران است که آثار تاریخی متعدد از دوران­‌های مختلف، از هخامنشیان گرفته تا زندیه را در خود جای داده است.

این شهر توریستی، نه تنها گردشگران داخلی فراوانی را جذب خود می‌­کند، بلکه هرساله توریست­‌های خارجی زیادی از سراسر دنیا را نیز به سمت خود می­‌کشاند.

هر زمان قصد داشتید به این شهر سفر کنید و از دیدنی‌های منحصر به فرد آن لذت ببرید، می‌­توانید با رزرو هتل شیراز به این شهر سفر کرده و برنامه‌ بازدید خود را تنظیم کنید. حال تا پایان این متن با ما همراه باشید تا علاوه بر معرفی هتل بزرگ شیراز به عنوان یکی از معروف­‌ترین هتل‌­های این شهر، روشی آسان برای رزرو این هتل با بهترین قیمت را با شما در میان بگذاریم.

در کدام هتل شیراز اقامت کنیم؟

هتل بزرگ شیراز

یکی از بزرگترین هتل­‌های شهر شیراز که هنگام ورود به این شهر و عبور از دروازه قرآن حتما آن را خواهید دید، هتل بزرگ شیراز است.

این هتل ۵ ستاره که بعد از سال­‌ها تلاش، در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد، ۱۵۸ اتاق در ۱۴ طبقه دارد. این هتل به سبب قرار گرفتن در بلندی، چشم­انداز فوق­‌العاده­ای به شهر شیراز دارد.

از امکانات تفریحی و ورزشی این هتل می‌­توان به استخر و سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد و زمین بازی کودکان اشاره کرد. البته این هتل با داشتن سالن کنفرانس و همایش، میزبان جلسات و مجالس مهم نیز است. این هتل ۴ رستوران به نام‌­های رستوران ایرانی، رستوران دریایی، رستوران ایتالیایی و رستوران پانارامیک که غذاهای فست فودی ارائه می­‌دهد، دارد. البته در این هتل یک کافی شاپ هم وجود دارد که می­‌توانید انواع نوشیدنی­‌ها را آنجا میل کنید.

دسترسی هتل بزرگ شیراز

اگر قصد داشتید سری به آرامگاه حضرت حافظ و سعدی بزنید، از این هتل تا آرامگاه این دو شاعر بزرگ کمتر از ۱۰ دقیقه با ماشین راه است. از هتل بزرگ شیراز تا تخت جمشید و نقش رستم حدود ۴۵ دقیقه و تا مجموعه پاسارگاد حدود ۱ ساعت و نیم فاصله است.

اگر دوست داشتید سری به باغ‌­های زیبای شیراز بزنید، از هتل تا باغ ارم و باغ جهان‌نما فاصله حدود ۱۰ دقیقه‌­ای هست و تا باغ عفیف آباد و باغ نارنجستان قوام حدود ۲۰ دقیقه راه با ماشین است. ارگ کریمخان، بازار و حمام وکیل و همچنین شاهچراغ نیز فاصله حدود یک ربعی با این هتل دارند.

رزرو هتل بزرگ شیراز

هر زمان تمایل داشتید سفری به شهر زیبا و تاریخی شیراز داشته باشید و در این هتل اقامت کنید، می‌­توانید از طریق اسنپ تریپ هتل­‌تان را رزرو کنید. برای رزرو هتل بزرگ شیراز از طریق اسنپ تریپ، باید نام شهر شیراز را جستجو کرده و تاریخ ورود و خروج‌­تان را نیز مشخص کنید.

اسنپ تریپ لیستی از تمامی هتل­‌های شهر شیراز را به شما ارائه می­‌دهد و می‌توانید بر اساس بودجه خود و امکانات هر هتل، رزرو هتل خود را نهایی کرده و هزینه آن را بصورت آنلاین و در سریع‌ترین زمان پرداخت کنید.

آگهی در گلونی

کد خبر : 247689 ساعت خبر : 2:12 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=247689
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات